-Anu-
~Kaatumatappi~
Voi PERSE ku näytti makeelta! Ja mä patsastelin jollai v*tun maalaismarkkinoilla, jossa ei ollu ees ihmisii. Olivat vissii kaikki PK-letkas. Prkl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi PERSE ku näytti makeelta! Ja mä patsastelin jollai v*tun maalaismarkkinoilla, jossa ei ollu ees ihmisii. Olivat vissii kaikki PK-letkas. Prkl
Millä nopeudella tuo videonpätkä oikein on? Vai johtuukohan se vain mun koneesta...
... leppoisahenkinen syysajelu...
No joko on pk vauhdit noussu sitten viimenäkemän (duke ruvennu kulkemaan?Millä nopeudella tuo videonpätkä oikein on? Vai johtuukohan se vain mun koneesta...
+1Voi PERSE ku näytti makeelta! Ja mä patsastelin jollai v*tun maalaismarkkinoilla, jossa ei ollu ees ihmisii. Olivat vissii kaikki PK-letkas. Prkl![]()
Toi on kaikenlisäksi kuvattu letkan keskivaiheilta FJR 1300:sen suojista. Duke oli jo toisessa päässä odottelemassa tossa kohtaaNo joko on pk vauhdit noussu sitten viimenäkemän (duke ruvennu kulkemaan?Millä nopeudella tuo videonpätkä oikein on? Vai johtuukohan se vain mun koneesta...) Tai sitten on jonnin verran nopeutettu tuota.