• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK kahvittelua pääsiäispäivänä 8.4.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jee...enää pari tuntii ni pääsee
062802moto_prv.gif

aurinko paistaa tällä hetkellä
thumbs-up.gif
mä lähen ainaki kahvin lisäks ajelee jos mitää ihmeitä ei tapahdu säässä .....

Tulipahan sitten nukuttua onnensa ohi
confused_orig.gif

No ei toi +2 kyllä kovin houkutteleva ajolämpötila oliskaan...

olihan siellä paljon mopoja.käytiin rujokattisen kanssa kaffet huikkaamassa, mutta ei ajolenkille lähdetty mukaan. mentiin treenailemaan ajoa super-vexin parkkikselle ja johan toi katti ajeli suoria vetoja ja harjoitteli liikkeelle lähtöjä. siitä se lähtee
thumbs-up.gif

Hyvät kahvittelut oli kyllä. Kodassa makkaran paistoa ja termarikahvia. Kiitos asianosaisille
wink.gif

normal_suvi.jpg

Nonnih, hyvin oli taas kuulemma porukkaa ollut. Itse vetelin kotilolla mökiltä ruuhkassa tuolloin...

Arvaus: Pyörä kyljelleen sisäkaarteen puolelle hidasajossa?
smile_org.gif
Been there, done that. Vitutus sanoin kuvaamaton
mad.gif
biggrin.gif

Kun nyt ei todennäköisesti tule lähdettyä teidän kanssa ajelemaan, niin kuvatkaa pliis joskus ne Piipun ajokengät.
tounge.gif

Kiinnostaisi nähdä miltä korotetut pohjat ajokengissä näyttää...

Kivaa oli ajella pitkästä aikaa porukalla. Kiitos kaikille mukana-ajaneille  
062802jumpie_prv.gif

Ajeltiin suurinpiirtein -Harza-:n ja mun eilen koeajamaa reittiä:
ABC Nihtisilta-Masala-Porkkalantie-Kantvik-Kirkkonummi-Vols-
Lapinkylä-Kylmälä-Veikkola-Turuntie(110)-Bodominlenkki-
Röylä-Lahnus-Vihdintie-Mansku-Mutteri

Sitkeimmät ajelivat jopa lähes 200km
biggrin.gif

Bodominlenkki on karmea... sieltä löytyi paljon ikäviä routaheittoja ja tietyömaakin
crazy.gif

Eikä tullut ees kylymä... Veikkolan Nesteen terrassilla meinas tulla kuuma ajovarusteissa
cool.gif

Bodominlenkki on karmea... sieltä löytyi paljon ikäviä routaheittoja ja tietyömaakin
crazy.gif
Ehkä mä oon vielä liikaa endurotunnelmissa kun mun mielestä Bodomin ympäristö oli yllättävän hyvässä kunnossa kun siellä eilen ajelin  
nixweiss.gif
Tietyömaan kohilla kyllä paikoin reippaastikkin hiekkaa tiellä.
Tai sit vaan liian kauheita muistikuvia ajalta ennen A-korttia kun tie oli ihan järkyttävässä kunnossa autollakaan ajaa..

Onko huomenna ketään lähtijöitä, vai meinaako porukat käyttää ylimääräisen krapulapäivän hyväkseen?

Onko huomenna ketään lähtijöitä, vai meinaako porukat käyttää ylimääräisen krapulapäivän hyväkseen?
Viunaa on juotu jo ihan tarpeeksi tälle pääsiäiselle
biggrin.gif

-Harza-:n kaa oli puhetta, että jonkun lenkin vois heittää (ja/tai ruuvata mopoja). Jos on paljon muitakin kiinnostuneita
niin pistetään miitti/ajelut pydeen abc:lle?

Back