Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Plusssan puolella jo lämpötilajee...enää pari tuntii ni pääsee![]()
aurinko paistaa tällä hetkellämä lähen ainaki kahvin lisäks ajelee jos mitää ihmeitä ei tapahdu säässä .....![]()
No niinpä nukuit. Oli varsin kiva keli ajella vaikka ei tuolla ihan kauheen lämmintä ollutkaan. Osa porukasta tais vielä mennä patsastelemaan mutterille (ainakin -Harza-Tulipahan sitten nukuttua onnensa ohi![]()
No ei toi +2 kyllä kovin houkutteleva ajolämpötila oliskaan...
SamaTulipahan sitten nukuttua onnensa ohi![]()
Ehkä mä oon vielä liikaa endurotunnelmissa kun mun mielestä Bodomin ympäristö oli yllättävän hyvässä kunnossa kun siellä eilen ajelinBodominlenkki on karmea... sieltä löytyi paljon ikäviä routaheittoja ja tietyömaakin![]()
Ihan Jensin mieliksi ehdotin Mutteria, kun se taas kerran jaksoi vetää porukkaa ja mukavalla vauhdillakinOsa porukasta tais vielä mennä patsastelemaan mutterille (ainakin -Harza-)![]()
ArvaaOnko huomenna ketään lähtijöitä, vai meinaako porukat käyttää ylimääräisen krapulapäivän hyväkseen?
Viunaa on juotu jo ihan tarpeeksi tälle pääsiäiselleOnko huomenna ketään lähtijöitä, vai meinaako porukat käyttää ylimääräisen krapulapäivän hyväkseen?