• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK kahvittelua pääsiäispäivänä 8.4.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko huomenna ketään lähtijöitä, vai meinaako porukat käyttää ylimääräisen krapulapäivän hyväkseen?
Viunaa on juotu jo ihan tarpeeksi tälle pääsiäiselle
biggrin.gif

-Harza-:n kaa oli puhetta, että jonkun lenkin vois heittää (ja/tai ruuvata mopoja). Jos on paljon muitakin kiinnostuneita
niin pistetään miitti/ajelut pydeen abc:lle?
Mä voisin kans lähteä lenkin heittämään
sport05.gif
Laittakaa infoa vaikka tähän ketjuun tai privaa jos ootte menossa...

Kiitos seurasta! Porkkalan tie oli hyvässä kunnossa  
062802jumpie_prv.gif

Toivottavasti Piipun jalka ja pyörä on kunnossa... Loput saa Piipu itte kertoa jos hän haluaa.

kiitos taas kaikille ajoseurasta ja jensille erityiskiitos vedosta
bowdown.gif
tulin just varmuudeks jorvista....ei mitää murtunu
062802jumpie_prv.gif
sidettä pitää pitää vaa pari kolme viikkoo....mut ei estä ajamasta....
wink.gif

lyhyesti sanottuna isolle tielle menossa(nihtisillan abc:eeltä) rampista menossa oikeelta tulee myöskin ramppi joka liittyy "mun ramppiin...mielikuva et punanen auto oikeelta ajaa mun päälle yritän väistää vasemmalle isolle tielle...pahaks onneks bussi kyljessä kiinni...tilanne nopeesti ohi...en kaatunu ...oikeeseen jalkaan sattu ja oikeenpuolimmainen jalkatappi meni....ja ei tartte kertoo miten onnekas olin...tiedän.....mull on suojelusenkeleitä riitäny oikein olan takaa tälle vuodelle.....no lähin sit poikien kaa ajo lenkille ku ei sen pahemmin käyny....pikku hiljaa alkaa vast tajumaan mitä kävi ja miten kävi.....

nii ja kiitos kaikille ajokavereille ku jaksoitte ootta tätä kukka hattuu joka mutkassa.....
bowdown.gif

Toivottavasti Piipun jalka ja pyörä on kunnossa... Loput saa Piipu itte kertoa jos hän haluaa.
Kuvista päätellen pahat lipat ei kuitenkaan ollut, hyvä niin.

Jokainen konttaa joskus, sellasta se motorismi vaan on
smile_org.gif
Motoristeja on kahdenlaisia, niitä jotka on kontannu ja niitä jotka tulee konttaamaan. Itse kuulun ehdottomasti niihin ensimmäisiin(varmaankin vielä niihin toisiinkin) No niin kauan kun selviää mustelmilla ja pikku ruhjeilla homma on ihan jees.
tounge.gif

Jep. Kyllä sattui ja tapahtui aivan tarpeeks ekalle ajoreissulle
omg.gif

Mä säikähdin tosissaan siellä Porkkalantien päässä kääntöpaikalla, kun kuulin et mitä oli tapahtunut.
Oot piipu kyl rautanen mimmi kun ajoit sen happeningin jälkeen reilu 30km pysähtymättä ja ilman jalkatappia
bowdown.gif

Oisin kyl voinut pysähtyä vähän aiemminkin paussille
nixweiss.gif

Mut
062802moto_prv.gif
jatkuu ja hitsaillaan nakupanulle uusi uloke
wink.gif

en kaatunu ...oikeeseen jalkaan sattu ja oikeenpuolimmainen jalkatappi meni....
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä et miten se jalkatappi katos kun et lipannu? Osu autoon / johonkin muuhun? Noista kuvista itse katsoin et vasen jalkatappi puuttuu ja et vasen koneenkoppa ruvella...

Sulla käyny kyllä hyvä munkki tossa, pakko sanoa. Mites muuten pysähtykö autoilija tai tajusko edes mitä tapahtu?

Arvaus: Pyörä kyljelleen sisäkaarteen puolelle hidasajossa?
smile_org.gif
Been there, done that. Vitutus sanoin kuvaamaton
mad.gif
biggrin.gif
eli ei mitään tämmöstä...kuten ei myöskään konttausta...vaan olin bussin ja auton välissä..vauhdissa...ja busissa kiinni.....

tekis tietty mieli lähtee huomennaki ajelee....mut jalka sen verran kipee ja haluun viettää laatu aikaa poitsujen kaa ku tänää meni jorvissa koko ilta.....huomiset kuskit ajakaa varovasti ja nauttikaa
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
nii ja menkää hartzan kaa mutterille
wink.gif

en kaatunu ...oikeeseen jalkaan sattu ja oikeenpuolimmainen jalkatappi meni....
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä et miten se jalkatappi katos kun et lipannu? Osu autoon / johonkin muuhun? Noista kuvista itse katsoin et vasen jalkatappi puuttuu ja et vasen koneenkoppa ruvella...

Sulla käyny kyllä hyvä munkki tossa, pakko sanoa. Mites muuten pysähtykö autoilija tai tajusko edes mitä tapahtu?
eli jalka ja jalkatappi osu bussiin johonki...satastahan se varmaa viiletti ohi.... ei mitää hajuu tajusko autoilija mitää...bussi meni mun ohi...sit mä pääsin siihen kaistalle missä bussi oli...ja pää pökerryksissä ajattelin et pitääks mun pysähtyy johonki...minne sitä isolla tiellä pysähtyy...menin bussin ohi...jotai se vilkutteli ..näytti et eteenpäin.....kädellään hosu.....mää vaa ajattelin et meen kollien perään..ku en uskalla pysähtyy ku en tietäny et kestääkö vasen jalka painoa....ja jos ei ois kestäny ni sithän sitä ois ollu panun kaa kyljellää....luulis et se autoilija ois tajunnu siinä vaiheessa ku olin molempien autojen välissä....
baaa.gif

eli varovaisia olkaa liikenteessä moto siskot ja veljet....

eli jalka ja jalkatappi osu bussiin johonki...satastahan se varmaa viiletti ohi.... ei mitää hajuu tajusko autoilija mitää...bussi meni mun ohi...sit mä pääsin siihen kaistalle missä bussi oli...ja pää pökerryksissä ajattelin et pitääks mun pysähtyy johonki...minne sitä isolla tiellä pysähtyy...menin bussin ohi...jotai se vilkutteli ..näytti et eteenpäin.....kädellään hosu.....mää vaa ajattelin et meen kollien perään..ku en uskalla pysähtyy ku en tietäny et kestääkö vasen jalka painoa....ja jos ei ois kestäny ni sithän sitä ois ollu panun kaa kyljellää....luulis et se autoilija ois tajunnu siinä vaiheessa ku olin molempien autojen välissä....
Ollu kyllä todella onni mukana, hyvä niin
sport05.gif

Kiitoksia kaikille kaffe seurasta
smile_org.gif

Oli taas uusia nassujakin vaikka kuinka monta - ainakin mulle uusia, mutta kun domenttia vaivaa niin ei kehtaa kysellä että kukas sä luulet olevas
biggrin.gif
jos vaikka pitäis tuntea jo entuudestaan
biggrin.gif

Ajelemaan ei voinu lähtee kun menee jo nyt tuo huoltokilsat yli notta paukkuu
sad_orig.gif

ai ja extra kiitokset kahvista ja laihis munkista
smile_org.gif

sad_orig.gif

smile_org.gif
Ei kai tuo haitanne jos vähän kilsat menee yli sallitun rajan. Olihan tuo mullakin menny jo yli huoltorajan (torstaina olis huolto), mutta lenkille lähdettiin.

Miten mää en huomannu tiskistä mitään laihismunkkeja? Saat kyllä ens kerralla näyttää että mistä niitä löytyy, pakko maistaa
wink.gif
.

mentiin treenailemaan ajoa super-vexin parkkikselle ja johan toi katti ajeli suoria vetoja ja harjoitteli liikkeelle lähtöjä. siitä se lähtee
thumbs-up.gif
hieno homma ...siitä se tosiaan lähtee
thumbs-up.gif
oli kuulemma tullu hiki siinä mopoa ohjastaessa
biggrin.gif

asiasta toiseen: hyvä kun sulle ei sattunu pahemmin. tilanne on ollu vähintääkin erittäin huolestuttava ja olis voinu sattua huonommin.
no parantele koipee hetki ja kohta taas
062802moto_prv.gif

kiitos taas kaikille ajoseurasta ja jensille erityiskiitos vedosta
bowdown.gif
tulin just varmuudeks jorvista....ei mitää murtunu
062802jumpie_prv.gif
sidettä pitää pitää vaa pari kolme viikkoo....mut ei estä ajamasta....
wink.gif

lyhyesti sanottuna isolle tielle menossa(nihtisillan abc:eeltä) rampista menossa oikeelta tulee myöskin ramppi joka liittyy "mun ramppiin...mielikuva et punanen auto oikeelta ajaa mun päälle yritän väistää vasemmalle isolle tielle...pahaks onneks bussi kyljessä kiinni...tilanne nopeesti ohi...en kaatunu ...oikeeseen jalkaan sattu ja oikeenpuolimmainen jalkatappi meni....ja ei tartte kertoo miten onnekas olin...tiedän.....mull on suojelusenkeleitä riitäny oikein olan takaa tälle vuodelle.....no lähin sit poikien kaa ajo lenkille ku ei sen pahemmin käyny....pikku hiljaa alkaa vast tajumaan mitä kävi ja miten kävi.....

nii ja kiitos kaikille ajokavereille ku jaksoitte ootta tätä kukka hattuu joka mutkassa.....
bowdown.gif
Härreguud
omg.gif
omg.gif
Oot sä kyllä rautanen mimmi, ku lähdit vielä lenkille tuon jälkeen
bowdown.gif

En kyl käsitä miten bussi voi viedä jalkatapin mennessään, mut tyttö pysyy pystyssä
confused_orig.gif
nixweiss.gif

Eikö kukaan ollu sillon perässä, et ois tajunnu ottaa rekkarin ylös? Kotilo ei ilmeisesti ees yrittäny pysähtyy? Sehän tuli kolmion takaa?

sanoi:
En kyl käsitä miten bussi voi viedä jalkatapin mennessään, mut tyttö pysyy pystyssä
Naiset on joskus aika ihmeellisiä, eikä toi oo kyllä ainoo asia jota nistä ei ymmärrä.
tounge.gif

sad_orig.gif

smile_org.gif
Ei kai tuo haitanne jos vähän kilsat menee yli sallitun rajan. Olihan tuo mullakin menny jo yli huoltorajan (torstaina olis huolto), mutta lenkille lähdettiin.

Miten mää en huomannu tiskistä mitään laihismunkkeja? Saat kyllä ens kerralla näyttää että mistä niitä löytyy, pakko maistaa
wink.gif
.
Njoo eikai se vähä haittaa
biggrin.gif
mut mun tarvii löytää viel porvååseen huoltoon ja sinne on matkaa varmaan 200 kilsaa - kun yrittää suunnistaa ilman tompparia
biggrin.gif

Oli siel laihis munkkeja - niissä ei ollu hilloo ollenkaan = ei oo kalorioita
biggrin.gif
suorastaan kuihtuu kun niitä popsii ;)

Back