• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-kahvittelu+ajelu 14.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rumat jätkät on helppo tunnistaa, kuin myös trumppani putkien pauke
smile_org.gif

Pyrin siis jatkeeksi letkaan ja havannoimaan sitä yhtä kaunista
biggrin.gif

No äkkiäkös sitä mopolla sujauttaa 20km suuntaan tai toiseen...ei kai pitäs olla suurta ongelmaa...oli sitte paikka mikä vaan pk-seudulla...
Niinpä, itelläkin yli 40km Kiloon, mutta mikäs ongelma tuo on..eilenkin tuli käytyä kaksi kertaa siellä ensin töissä ja sitten vielä ajelemassa..
tounge.gif
Ei se 20 tai 40 kilsaa ole ongelma, ennen kun vedät sen ruuhkasella kehällä. Eilen ei ollu mitään mahista ehtiä 17.30 Nihtisiltaan, joten vaihto ehdoksi jäi ajaa Lahnukseen.Mut jokainen tekee valintansa, ja minä teen myös valintani.Kilsat ei ole ongelma olen käynyt jo tänä keväänä kerran pyynikin miitissä(tiistaisin klo 18.00) Tampereella, ajo ajassa ei ole hirveää eroa tyhjää motaria Tampereelle/ ruuhka-aikaan kehä3 päästä toiseen. Varsinkin jos joka kerran paikkana on  Nihtisilta niin en minä ainakaan viitsi sillon lähteä ajamaan sinne. Sekin pitää paikkaansa et kuka vaan voi järjestää ajoja ja tällä systeemillä varmaan järjestääkin. (varmaan ainakin sisäpiiri juttuja)
Niin .. Itsellä on vaikeuksia jopa päästä etes Ruskeasuolta Turunmotarille ruuhka-aikaan... Ja matkaa ei ole nimeksikään...

No äkkiäkös sitä mopolla sujauttaa 20km suuntaan tai toiseen...ei kai pitäs olla suurta ongelmaa...oli sitte paikka mikä vaan pk-seudulla...
Niinpä, itelläkin yli 40km Kiloon, mutta mikäs ongelma tuo on..eilenkin tuli käytyä kaksi kertaa siellä ensin töissä ja sitten vielä ajelemassa..
tounge.gif
Ei se 20 tai 40 kilsaa ole ongelma, ennen kun vedät sen ruuhkasella kehällä. Eilen ei ollu mitään mahista ehtiä 17.30 Nihtisiltaan, joten vaihto ehdoksi jäi ajaa Lahnukseen.Mut jokainen tekee valintansa, ja minä teen myös valintani.Kilsat ei ole ongelma olen käynyt jo tänä keväänä kerran pyynikin miitissä(tiistaisin klo 18.00) Tampereella, ajo ajassa ei ole hirveää eroa tyhjää motaria Tampereelle/ ruuhka-aikaan kehä3 päästä toiseen. Varsinkin jos joka kerran paikkana on  Nihtisilta niin en minä ainakaan viitsi sillon lähteä ajamaan sinne. Sekin pitää paikkaansa et kuka vaan voi järjestää ajoja ja tällä systeemillä varmaan järjestääkin. (varmaan ainakin sisäpiiri juttuja)
Niin ..  Itsellä on vaikeuksia jopa päästä etes Ruskeasuolta Turunmotarille ruuhka-aikaan... Ja matkaa ei ole nimeksikään...
Onhan toi totta, itekin meinasin mennä Lahnukseen..

No, kun ilmat lämpenee, niin eikös lähtöaikakin voi olla hiukan myöhempi (tietysti sitten osa valittaa, ettei jaksa töiden jälkeen odottaa jos on jo alueella..)
biggrin.gif

Haben Sie Myesli.

Ja koittakaahan keksiä joku muu PKS:n mesta mistä aloittaa. Kovin on Espoopainoitteinen. Niinkuin Yammutarkin aikaisemmin sanoi, joku muu mesta. Niin vois olla osallistumismäärä joku toinen. Vai onko toi tapaamismesta joku sisäpiirijutska?
Henkilökohtaisesti mulle on se ja sama kuka näitä ajeluita järkkää ja kuhan on 50 km säteellä Helsingistä kokoontumis paikka...
Jos tekee mieli Cruisailla porukassa ni sinne vääntäydyn...
Olen täysin samaa mieltä!
Joo, paikalla ei ole väliä, kunhan kerrotaan selvät koordinaatit ja löytyy tilaa kahvitteluunkin. Vallikallion Shell alkoi välillä käydä ahtaaksi.
Pyöriä oli viimeksi ABC:n pihassa parikymmentä ja Lahnuksella määrä kasvoi 27:ään.

onhan noita paikkoja...

kivenlahden tb
pakilan tb
haagan shell
olarinluoman tb
"tekno" shell mikä liekään virallinen nimi
itäväylän tb eli siellä jossain itiksen takana kun jatketaan vanhalle porvoon tielle
kirkkonummen tb
nurmijärven myllykukko
nummelan neste
kehä neste eli siinä kehä3 varrella tuusulantien vieressä oikee nimi hukassa

siinä nyt muutama...ja tosiaan ainakin viime kesänä tapahtumat alko vasta klo.18 että mahd moni kerkee mukaan..

edittiä: eikä sen paikan tarvii olla sen kummemmin kahvia varten rakennettu koska ite ainaki mielummin istun pyörän päällä ku kahvilla ainaki aluks loppupäässä voi sitte vähän lepuutella mut se onki sitte vetäjistä kiinni että mihin mennään..

Jos saadaan lapsi hoitoon isovanhemmille, niin tulemme kaksi päällä...
thumbs-up.gif

tervetuloa taas ajoseuraa kaipaavat  
062802moto_prv.gif

paikka: nihtisillan abc
aika :13.30 kahvittelua ja 14.00 paikalle jos haluu ajamaan

jens toimii ryhmänjohtajana  
062802jumpie_prv.gif
jens kerkee vasta 14.00 paikalle...mut kahvittelemaan haluavat tulkaa aikasemmin....

tää kukka hattu jarruttaa menomatkalla...mut takas tullessa pääsette luultavasti lujempaa vauhtia  
wink.gif

kaik jotka tykkää seurasta rohkeesti mukaan...ja jokainen saa ajella omaa vauhtia..... sit vaa nopeimmat oottelee...

muistakaa pitää takana tulevasta huoli risteyksissä...jäätte niin kauan oottamaan ennen tai jälkeen risteyksen ...niin että takana tuleva näkee mihin käännyit

[/B]
sport05.gif

Jep,
tarkoitus on hakea fillari ajoon tänään tai viimeistään huomenna, riippuu nyt vähän tallinhaltijan kankkusen määrästä. Joka tapauksessa tähän lauantain treffeille en pääse pyörällä, mutta ehkä kahvit voisin tulla vetäisemään, kun nyt tuossa liki nurkilla on mesta.

Nätti on keli ja mieskin....=)

Huh huh... tulipa sitten ajeltua oikein kunnolla.
ABC-Veikkola-Vihti-Pusula-Somero-Jokioinen-Forssa-Tammela-Räyskälä-Läyliäinen-Klaukkala-koti
Kilometrejä tais reitistä tulla kolmatta sataa?

Iso kiitos kaikille ajoseurasta  
062802jumpie_prv.gif

300km??? kävin ABC kahvittelu, olis mukaan mutta mulla tosi huonovointi ja pikku krapula. ei kannatta mukaan.

Kiitos vaan ajoseurasta... mukavaa mutkaa löytyi paljon
smile_org.gif

Pyörä on kyllä aivan pölykerroksen peitossa, mut eipä menoa haittaa...
062802moto_prv.gif

Tää oli huomista varten sopivaa lämmittelyä.

Kiitoksia vain kaikile seurasta. Tosi hyvä reitti ja vauhtiakin ihan sopivasti.
062802moto_prv.gif

Nyt vois ottaa muutaman
033102beer_1_prv.gif
.

:)Jep hyvä meininki ja mutkia piisas
062802jumpie_prv.gif
Oli mulle tämän kauden pisin ajo, tästä on hyvä alkaa. Vauhtiakin riitti ja matkavessallakin pysyi kärjen vauhdissa. Kiitti ajoseurasta, nyt sauna lämmin ja muutamia
033102beer_1_prv.gif
ja vielä zadille, luulen että se aamuajelu jää, ainakin mopolla
biggrin.gif

-Tinde-

Hyvä oli reitti. Vauhtia oli vähän varottava kun oli oikeasti kevään eka ajelu. Kiitos seurasta ja Jensille vedosta.

Back