Seuraavilla reissulla (sisävessan lisäksi) tarvitaan varmaan joka taukopaikalla myös pesumahdollisuus mopollePyörä on kyllä aivan pölykerroksen peitossa, mut eipä menoa haittaa...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraavilla reissulla (sisävessan lisäksi) tarvitaan varmaan joka taukopaikalla myös pesumahdollisuus mopollePyörä on kyllä aivan pölykerroksen peitossa, mut eipä menoa haittaa...![]()
Onhan huomennakin ajelutJa pärsketti ku mä olin tulossa vaasta huomenna sunnuntaaina. Tänään ei todellakaan sopinut. Hitsisi aina väärä kalenteri auki.![]()
Ei maha mittään, tulee se paniikkipissaSeuraavilla reissulla (sisävessan lisäksi) tarvitaan varmaan joka taukopaikalla myös pesumahdollisuus mopollePyörä on kyllä aivan pölykerroksen peitossa, mut eipä menoa haittaa...![]()
![]()
Yli +20 lämmintä... mä oisin kans halunnut radallleAlastarolla buenot kelit, joten renkaat on ruvella![]()
Oisit vaan tullu, ei meitä ollu ku joku kymmenisen pyörää kilvellisten ryhmässä, joten tilaa oli hyvin opetella rata...Yli +20 lämmintä... mä oisin kans halunnut radallleAlastarolla buenot kelit, joten renkaat on ruvella![]()
![]()
No prk**le, pelottelit vaan eilen, että siinä seurassa joutuu pujottelukepiksiOisit vaan tullu, ei meitä ollu ku joku kymmenisen pyörää kilvellisten ryhmässä, joten tilaa oli hyvin opetella rata...Yli +20 lämmintä... mä oisin kans halunnut radallleAlastarolla buenot kelit, joten renkaat on ruvella![]()
![]()
Juu ensi mentiin samassa syssyssä, joten pujottelukeppinä olinNo prk**le, pelottelit vaan eilen, että siinä seurassa joutuu pujottelukepiksiOisit vaan tullu, ei meitä ollu ku joku kymmenisen pyörää kilvellisten ryhmässä, joten tilaa oli hyvin opetella rata...Yli +20 lämmintä... mä oisin kans halunnut radallleAlastarolla buenot kelit, joten renkaat on ruvella![]()
Ei se kyllä mua ois haitannut...mut niitä muita SB-kuskeja![]()
![]()
On toi Alastaro jotenkin tuttu rata, pari kertaa on busalla tullut siellä rällättyä![]()
edit: Niin, enpäs ois lähtenytkään tällä kertaa kun ei vakuutukset ole vielä Turvassa. No, ensi kerralla sitten...![]()