• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-kahvittelu+ajelu 14.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pyörä on kyllä aivan pölykerroksen peitossa, mut eipä menoa haittaa...  
062802moto_prv.gif
Seuraavilla reissulla (sisävessan lisäksi) tarvitaan varmaan joka taukopaikalla myös pesumahdollisuus mopolle
tounge.gif

Ja pärsketti ku mä olin tulossa vaasta huomenna sunnuntaaina. Tänään ei todellakaan sopinut. Hitsisi aina väärä kalenteri auki.
withstupid.gif

Niin no. Mut mä en taida olla hereillä vielä tohon aikaan, kun jengi on lähdössä. Kun tässa pikkusen
033102beer_1_prv.gif

Pyörä on kyllä aivan pölykerroksen peitossa, mut eipä menoa haittaa...
062802moto_prv.gif
Seuraavilla reissulla (sisävessan lisäksi) tarvitaan varmaan joka taukopaikalla myös pesumahdollisuus mopolle
tounge.gif
Ei maha mittään, tulee se paniikkipissa
biggrin.gif
Ja kyllä se vaan on niin että samat pölyt on vieläki siinä pyörässä... ei vaan oo kerenny pesemään, kun pitää ajaa koko ajan.
Alastarolla buenot kelit, joten renkaat on ruvella ;)

Yli +20 lämmintä... mä oisin kans halunnut radallle
062802moto_prv.gif
Oisit vaan tullu, ei meitä ollu ku joku kymmenisen pyörää kilvellisten ryhmässä, joten tilaa oli hyvin opetella rata...
No prk**le, pelottelit vaan eilen, että siinä seurassa joutuu pujottelukepiksi
tounge.gif
Ei se kyllä mua ois haitannut...mut niitä muita SB-kuskeja
biggrin.gif

On toi Alastaro jotenkin tuttu rata, pari kertaa on busalla tullut siellä rällättyä
biggrin.gif

edit: Niin, enpäs ois lähtenytkään tällä kertaa kun ei vakuutukset ole vielä Turvassa. No, ensi kerralla sitten...
062802moto_prv.gif

Yli +20 lämmintä... mä oisin kans halunnut radallle
062802moto_prv.gif
Oisit vaan tullu, ei meitä ollu ku joku kymmenisen pyörää kilvellisten ryhmässä, joten tilaa oli hyvin opetella rata...
No prk**le, pelottelit vaan eilen, että siinä seurassa joutuu pujottelukepiksi
tounge.gif
Ei se kyllä mua ois haitannut...mut niitä muita SB-kuskeja
biggrin.gif

On toi Alastaro jotenkin tuttu rata, pari kertaa on busalla tullut siellä rällättyä
biggrin.gif

edit: Niin, enpäs ois lähtenytkään tällä kertaa kun ei vakuutukset ole vielä Turvassa. No, ensi kerralla sitten...
062802moto_prv.gif
Juu ensi mentiin samassa syssyssä, joten pujottelukeppinä olin
biggrin.gif
Jakovat sitten pyörät omiin ryhmiin ku kilvellisiä tuli lisää paikalle, sit pääs jo ohittelemaanki
tounge.gif

Back