Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä meininki.Rumat jätkät on helppo tunnistaa, kuin myös trumppani putkien pauke![]()
Pyrin siis jatkeeksi letkaan ja havannoimaan sitä yhtä kaunista![]()
Niin .. Itsellä on vaikeuksia jopa päästä etes Ruskeasuolta Turunmotarille ruuhka-aikaan... Ja matkaa ei ole nimeksikään...Ei se 20 tai 40 kilsaa ole ongelma, ennen kun vedät sen ruuhkasella kehällä. Eilen ei ollu mitään mahista ehtiä 17.30 Nihtisiltaan, joten vaihto ehdoksi jäi ajaa Lahnukseen.Mut jokainen tekee valintansa, ja minä teen myös valintani.Kilsat ei ole ongelma olen käynyt jo tänä keväänä kerran pyynikin miitissä(tiistaisin klo 18.00) Tampereella, ajo ajassa ei ole hirveää eroa tyhjää motaria Tampereelle/ ruuhka-aikaan kehä3 päästä toiseen. Varsinkin jos joka kerran paikkana on Nihtisilta niin en minä ainakaan viitsi sillon lähteä ajamaan sinne. Sekin pitää paikkaansa et kuka vaan voi järjestää ajoja ja tällä systeemillä varmaan järjestääkin. (varmaan ainakin sisäpiiri juttuja)Niinpä, itelläkin yli 40km Kiloon, mutta mikäs ongelma tuo on..eilenkin tuli käytyä kaksi kertaa siellä ensin töissä ja sitten vielä ajelemassa..No äkkiäkös sitä mopolla sujauttaa 20km suuntaan tai toiseen...ei kai pitäs olla suurta ongelmaa...oli sitte paikka mikä vaan pk-seudulla...![]()
Onhan toi totta, itekin meinasin mennä Lahnukseen..Niin .. Itsellä on vaikeuksia jopa päästä etes Ruskeasuolta Turunmotarille ruuhka-aikaan... Ja matkaa ei ole nimeksikään...Ei se 20 tai 40 kilsaa ole ongelma, ennen kun vedät sen ruuhkasella kehällä. Eilen ei ollu mitään mahista ehtiä 17.30 Nihtisiltaan, joten vaihto ehdoksi jäi ajaa Lahnukseen.Mut jokainen tekee valintansa, ja minä teen myös valintani.Kilsat ei ole ongelma olen käynyt jo tänä keväänä kerran pyynikin miitissä(tiistaisin klo 18.00) Tampereella, ajo ajassa ei ole hirveää eroa tyhjää motaria Tampereelle/ ruuhka-aikaan kehä3 päästä toiseen. Varsinkin jos joka kerran paikkana on Nihtisilta niin en minä ainakaan viitsi sillon lähteä ajamaan sinne. Sekin pitää paikkaansa et kuka vaan voi järjestää ajoja ja tällä systeemillä varmaan järjestääkin. (varmaan ainakin sisäpiiri juttuja)Niinpä, itelläkin yli 40km Kiloon, mutta mikäs ongelma tuo on..eilenkin tuli käytyä kaksi kertaa siellä ensin töissä ja sitten vielä ajelemassa..No äkkiäkös sitä mopolla sujauttaa 20km suuntaan tai toiseen...ei kai pitäs olla suurta ongelmaa...oli sitte paikka mikä vaan pk-seudulla...![]()
.. Eikös pk-miittingeissä ollutkin 18:00 kokoontuminen...No, kun ilmat lämpenee, niin eikös lähtöaikakin voi olla hiukan myöhempi (tietysti sitten osa valittaa, ettei jaksa töiden jälkeen odottaa jos on jo alueella..)![]()
Joo, paikalla ei ole väliä, kunhan kerrotaan selvät koordinaatit ja löytyy tilaa kahvitteluunkin. Vallikallion Shell alkoi välillä käydä ahtaaksi.Olen täysin samaa mieltä!Henkilökohtaisesti mulle on se ja sama kuka näitä ajeluita järkkää ja kuhan on 50 km säteellä Helsingistä kokoontumis paikka...Haben Sie Myesli.
Ja koittakaahan keksiä joku muu PKS:n mesta mistä aloittaa. Kovin on Espoopainoitteinen. Niinkuin Yammutarkin aikaisemmin sanoi, joku muu mesta. Niin vois olla osallistumismäärä joku toinen. Vai onko toi tapaamismesta joku sisäpiirijutska?
Jos tekee mieli Cruisailla porukassa ni sinne vääntäydyn...
tervetuloa taas ajoseuraa kaipaavat![]()
paikka: nihtisillan abc
aika :13.30 kahvittelua ja 14.00 paikalle jos haluu ajamaan
jens toimii ryhmänjohtajanajens kerkee vasta 14.00 paikalle...mut kahvittelemaan haluavat tulkaa aikasemmin....![]()
tää kukka hattu jarruttaa menomatkalla...mut takas tullessa pääsette luultavasti lujempaa vauhtia![]()
kaik jotka tykkää seurasta rohkeesti mukaan...ja jokainen saa ajella omaa vauhtia..... sit vaa nopeimmat oottelee...
muistakaa pitää takana tulevasta huoli risteyksissä...jäätte niin kauan oottamaan ennen tai jälkeen risteyksen ...niin että takana tuleva näkee mihin käännyit
[/B]