• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-kahvittelu+ajelu 14.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Achtung Herr Oberleutnant, Ich überprüfe innen die Tour.
smile_org.gif
Ah,MattiR .. Waffenbruder.... Haben sie einen konjak?
Ich heiss nicht MattiR aber ich habe ein sauerkreut in meinem lederhosen aber wollen sie nach motorrad fahren mit ich und Jii-Äm im Sontag? Zum Teufel! Nur muss ich nach scheisse gehen!

Haben Sie Myesli.

Ja koittakaahan keksiä joku muu PKS:n mesta mistä aloittaa. Kovin on Espoopainoitteinen. Niinkuin Yammutarkin aikaisemmin sanoi, joku muu mesta. Niin vois olla osallistumismäärä joku toinen. Vai onko toi tapaamismesta joku sisäpiirijutska?

No äkkiäkös sitä mopolla sujauttaa 20km suuntaan tai toiseen...ei kai pitäs olla suurta ongelmaa...oli sitte paikka mikä vaan pk-seudulla...

Haben Sie Myesli.

Ja koittakaahan keksiä joku muu PKS:n mesta mistä aloittaa. Kovin on Espoopainoitteinen. Niinkuin Yammutarkin aikaisemmin sanoi, joku muu mesta. Niin vois olla osallistumismäärä joku toinen. Vai onko toi tapaamismesta joku sisäpiirijutska?
kukaa vaa voi ajoja järkkää...ja paikan saa ite valkata...eli laita ajot pystyyn ja alotus paikka sieltä mistä haluat.....eiks nii
smile_org.gif

huomisen kokoontumispaikan oon itse valinnu aika lähelle mun duuni paikkaa(lähempääki ois löytyny,mut ajattelin et tää on helpompi kaikkien löytää) koska illalla menoa tiettyyn aikaan ,joka sovittu jo ajat sitten...ja siihen pitää keretä...ni ei mee siirtymään aikaa....

joo ihan mieletön sisäpiirijutska...
idea3.gif
oisko tää ajelu kutsu yleisellä puolella jos tää ois sisäpiirijutska
idea3.gif

eli rupeet vaa järkkää ajoja mieleisees paikkaan...ni kyl sinne aina joku ilmaantuu...ja kyl täält toooosiii kaukaaki tullaa jos vaa aika ja päivä sopii.....
062802moto_prv.gif

edit: ja vielä pitää kommentoida tätä"osallistujamäärä vois olla toinen" minkälainen toinen sen pitäis olla
confused_orig.gif
yleensä kauheesti ollu jengii...pitäiskö sitä olla vähemmän....hmm...tarkotus on ajella yhdessä...nautiskella ...oli mukana 1 ,10 tai 30 ...jne...henkee...ei tää oo kilpailu...vai onko
sad_orig.gif

Haben Sie Myesli.

smile_org.gif
Meijän tarttee ootella.... että petri saa.... vehkeensä pestyä....., sitten alkaa oikeet torstai ajelut...

Veikkailen.... että ei olla ees ainoita.... ketkä oottelee...

......
smile_org.gif
...

Haben Sie Myesli.

smile_org.gif
Meijän tarttee ootella.... että petri saa.... vehkeensä pestyä....., sitten alkaa oikeet torstai ajelut...

......
smile_org.gif
...
Miten pystyy olemaan ... että melkein kaikki jutut tapahtuu justiinsa torstaisin ..
Jo vuosikausia, kun justiinsa torstaisin olen pelaillut (ja maanantaisin)
niin niille samoille torstaille laitetaan aina taloyhtiöiden kokoukset,
mp-ajot, keilat, kerhot, lasten pallopelit, vieraat tulevat kyläilemään,
sukulaiset nurkkiin, konsertit ja jummalavita ihan kaikki. Ihan oikeasti
en pysty muistamaan milloinka keskiviikona olisi ollut yhtikäs mitään.
Ei voi olla todellista ... vali, vali, vali, vali vali val v....
shaun.gif

Haben Sie Myesli.

smile_org.gif

......
smile_org.gif
...
Miten pystyy olemaan ... että melkein kaikki jutut tapahtuu justiinsa torstaisin ..
Jo vuosikausia, kun justiinsa torstaisin olen pelaillut (ja maanantaisin)
niin niille samoille torstaille laitetaan aina taloyhtiöiden kokoukset,
mp-ajot, keilat, kerhot, lasten pallopelit, vieraat tulevat kyläilemään,
sukulaiset nurkkiin, konsertit ja jummalavita ihan kaikki. Ihan oikeasti
en pysty muistamaan milloinka keskiviikona olisi ollut yhtikäs mitään.
Ei voi olla todellista ...  vali, vali, vali, vali vali  val  v....
shaun.gif
Sun tarvii lisä kalenteriis tortaita lisää ....
smile_org.gif

Haben Sie Myesli.

Henkilökohtaisesti mulle on se ja sama kuka näitä ajeluita järkkää ja kuhan on 50 km säteellä Helsingistä kokoontumis paikka...
Jos tekee mieli Cruisailla porukassa ni sinne vääntäydyn...

Haben Sie Myesli.

Henkilökohtaisesti mulle on se ja sama kuka näitä ajeluita järkkää ja kuhan on 50 km säteellä Helsingistä kokoontumis paikka...
Jos tekee mieli Cruisailla porukassa ni sinne vääntäydyn...
Olen täysin samaa mieltä!

Töistä joutuu kyllä karkaamaan... mutta ehkä kestän syyllistävät katseet
biggrin.gif

Paikalla, jos vaan kerkeen mukaan
sport05.gif

Tosiaan stadista ei pitäis olla vaikea tuohon ABC:lle löytää kun Turunväylän vaan tietää
biggrin.gif
Espoo on ehkä sellainen kultainen keskitie kun etelästä ja pohjoisestakin porukkaa tuntuu valuvan
lookaround_orig.gif

Mitä minä mistään tiedän WUHUU
kaboom.gif
033102beer_1_prv.gif

No äkkiäkös sitä mopolla sujauttaa 20km suuntaan tai toiseen...ei kai pitäs olla suurta ongelmaa...oli sitte paikka mikä vaan pk-seudulla...
Niinpä, itelläkin yli 40km Kiloon, mutta mikäs ongelma tuo on..eilenkin tuli käytyä kaksi kertaa siellä ensin töissä ja sitten vielä ajelemassa..
tounge.gif
Ei se 20 tai 40 kilsaa ole ongelma, ennen kun vedät sen ruuhkasella kehällä. Eilen ei ollu mitään mahista ehtiä 17.30 Nihtisiltaan, joten vaihto ehdoksi jäi ajaa Lahnukseen.Mut jokainen tekee valintansa, ja minä teen myös valintani.Kilsat ei ole ongelma olen käynyt jo tänä keväänä kerran pyynikin miitissä(tiistaisin klo 18.00) Tampereella, ajo ajassa ei ole hirveää eroa tyhjää motaria Tampereelle/ ruuhka-aikaan kehä3 päästä toiseen. Varsinkin jos joka kerran paikkana on Nihtisilta niin en minä ainakaan viitsi sillon lähteä ajamaan sinne. Sekin pitää paikkaansa et kuka vaan voi järjestää ajoja ja tällä systeemillä varmaan järjestääkin. (varmaan ainakin sisäpiiri juttuja)

Noviisina näissä orggi ajeluissa kyselen, mistäs taas tunnistan kyseiset harrastajat, jotta en taas väärään seuraan eksy
biggrin.gif

Onhan tunne kuin sokko treffeille lähtisi
smile_org.gif

Sain meinaan kaksoset hoitoon ja aikaa olisi ryhmä sessiolle, hyvässä seurassa
cool.gif

Noviisina näissä orggi ajeluissa kyselen, mistäs taas tunnistan kyseiset harrastajat, jotta en taas väärään seuraan eksy
biggrin.gif

Onhan tunne kuin sokko treffeille lähtisi
smile_org.gif

Sain meinaan kaksoset hoitoon ja aikaa olisi ryhmä sessiolle, hyvässä seurassa
cool.gif
Jaa. Tunnistamisvaikeuksia?? No läjä rumia jätkiä litkii kahvia muutamassa pöydässä, ja yx kaunotar Rimmonin vieressa ihmettelee moisata menoa. Heh, heh, pikkusen just
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Niin. Jäi ilmoittamatta et taidan eksyä kaffelle, mut muuten tarttee varmaan hoitaa perhettä. Kaikki muut kevätflunsassa, paitsi minä.
062802jumpie_prv.gif
Et sillee.
033102beer_1_prv.gif
-lisää taas.

Back