Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös![]()
![]()
Uskon mä, niin tuntuu munkin, vaikka pienempi onkin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös![]()
![]()
Ei ne ihan marjoja ooHarzan ja Jensin gixerit kuin kaksi marjaa![]()
Size doesn't matter?Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös![]()
![]()
![]()
Uskon mä, niin tuntuu munkin, vaikka pienempi onkin..![]()
Siinä se taas paljastuiSize doesn't matter?Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Silti toisille ei mikään riitäSize doesn't matter?Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aina voi pyrkiä parempaan ja vaatia enemmän..Silti toisille ei mikään riitäSize doesn't matter?Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vähän viime viimehetkellä tuon kutsun jätit-Harza- soitteli tuossa ja on ainakin Jensin kanssa suuntaamassa tänään mutterille (kaivopuisto, helsinki).
Paikalla olisi tarkoitus olla klo 14, mutta eiköhän siinä muutamat kahvikupposet mene ja aikaa kuluu ennenkuin taas ajelemaan lähdetään.
paikka löytyy tältä kartalta, kun kirjoitat hakuun: Meritori.
Ei muutakuin kaikki mopot tulille ja suunta kohti mutskua.
No meillä ainakin sattui käymään "hyvä tuuri". Olimme päättäneet lähteä käymään mutterilla jo ennen kun huomasin jassun viestin. Joskus käy tuuri joskus ei. Nämä on vielä tähän aikaan vuotta tämmöisiä extempore reissuja, kyllä näistä normaalisti ilmoitellaan hyvissä ajoin.Etkä ollut ainoa joka "myöhästyi", ainakin Madman oli vartin myöhässä. Kausi on vasta alussa ja kaikki kerkee mukaan.Vähän viime viimehetkellä tuon kutsun jätit-Harza- soitteli tuossa ja on ainakin Jensin kanssa suuntaamassa tänään mutterille (kaivopuisto, helsinki).
Paikalla olisi tarkoitus olla klo 14, mutta eiköhän siinä muutamat kahvikupposet mene ja aikaa kuluu ennenkuin taas ajelemaan lähdetään.
paikka löytyy tältä kartalta, kun kirjoitat hakuun: Meritori.
Ei muutakuin kaikki mopot tulille ja suunta kohti mutskua.. Olisi ollut joku päämääräkin tämän päivän ajelulle. Sen verran uusiomotoristi että mutteri on jäänyt "kokematta" vaikka ohi on tullut monta kerta ajettua kotilolla.![]()
KANNATETAANJokos olis torstaina kokoontumiset?
Kyllä, juuri näin.Nämä on vielä tähän aikaan vuotta tämmöisiä extempore reissuja, kyllä näistä normaalisti ilmoitellaan hyvissä ajoin.
Joo, TahkollaJokos olis torstaina kokoontumiset?
Mäkin kannatan torstaimiittiä...KANNATETAANJokos olis torstaina kokoontumiset?![]()
![]()
Ja sama porukka jotka käytiin vielä joulukuussa vetämässä mutkateita.... no siitä jatketaan mihin viimeks jäätiin.Mäkin kannatan torstaimiittiä...KANNATETAANJokos olis torstaina kokoontumiset?![]()
![]()
![]()