• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-kahvit mutterilla su 11.3.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös
smile_org.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Uskon mä, niin tuntuu munkin, vaikka pienempi onkin..
wink.gif

Prkl! Kateellisena täytyy kattoa kun mut ajelee. Itte maannu sängyn pohjalla täs koko viikonlopun yrittäen toipua keuhkoputkentulehduksesta
mad.gif
. No ehkä jos ens viikolla sit
sport05.gif

Harzan ja Jensin gixerit kuin kaksi marjaa
bowdown.gif

Noi kuvat ei kyllä mun ajohimoja ainakaan hävittäny..
lookaround_orig.gif
Haen kyllä jo tänään saappaat kellarista valmiiksi
tounge.gif
Pääsisköhän itekki ensviikolla
062802moto_prv.gif
thumbs-up.gif

Ja uskotko se ei pelkästään näytä upeelta - se tuntuu ihan mielettömältä tuossa jalkojen välissä myös
smile_org.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Uskon mä, niin tuntuu munkin, vaikka pienempi onkin..
wink.gif
Size doesn't matter?
wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Silti toisille ei mikään riitä
tounge.gif
Aina voi pyrkiä parempaan ja vaatia enemmän..
biggrin.gif

-Harza- soitteli tuossa ja on ainakin Jensin kanssa suuntaamassa tänään mutterille (kaivopuisto, helsinki).

Paikalla olisi tarkoitus olla klo 14, mutta eiköhän siinä muutamat kahvikupposet mene ja aikaa kuluu ennenkuin taas ajelemaan lähdetään.

paikka löytyy tältä kartalta, kun kirjoitat hakuun: Meritori.

Ei muutakuin kaikki mopot tulille ja suunta kohti mutskua.
Vähän viime viimehetkellä tuon kutsun jätit
sad_orig.gif
. Olisi ollut joku päämääräkin tämän päivän ajelulle. Sen verran uusiomotoristi että mutteri on jäänyt "kokematta" vaikka ohi on tullut monta kerta ajettua kotilolla.

-Harza- soitteli tuossa ja on ainakin Jensin kanssa suuntaamassa tänään mutterille (kaivopuisto, helsinki).

Paikalla olisi tarkoitus olla klo 14, mutta eiköhän siinä muutamat kahvikupposet mene ja aikaa kuluu ennenkuin taas ajelemaan lähdetään.

paikka löytyy tältä kartalta, kun kirjoitat hakuun: Meritori.

Ei muutakuin kaikki mopot tulille ja suunta kohti mutskua.
Vähän viime viimehetkellä tuon kutsun jätit  
sad_orig.gif
. Olisi ollut joku päämääräkin tämän päivän ajelulle. Sen verran uusiomotoristi että mutteri on jäänyt "kokematta" vaikka ohi on tullut monta kerta ajettua kotilolla.
No meillä ainakin sattui käymään "hyvä tuuri". Olimme päättäneet lähteä käymään mutterilla jo ennen kun huomasin jassun viestin. Joskus käy tuuri joskus ei. Nämä on vielä tähän aikaan vuotta tämmöisiä extempore reissuja, kyllä näistä normaalisti ilmoitellaan hyvissä ajoin.Etkä ollut ainoa joka "myöhästyi", ainakin Madman oli vartin myöhässä. Kausi on vasta alussa ja kaikki kerkee mukaan.
biggrin.gif

Hitto kun huomasin vasta jälkeenpäin että tällainen meeting oli sovittu.Naapurin isännän kanssa oltiin ajelemassa ja oltais ilmanmuuta tultu sinne morjenstamaan.No,seuraavalla kerralla sitten!
sport05.gif
062802moto_prv.gif

Nämä on vielä tähän aikaan vuotta tämmöisiä extempore reissuja, kyllä näistä normaalisti ilmoitellaan hyvissä ajoin.
Kyllä, juuri näin.

Ilmoituksen laitoin 2 min sen jälkeen kun olin -Hartza-:n kanssa puhunut puhelimessa ajelemaan lähtemisestä.

Itse tsekkailin aamulla hyvinkin pitkään miten tiet kuivuu jne ja päätin vasta sitten lähdöstä.

Back