• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-kahvit mutterilla su 11.3.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jokos olis torstaina kokoontumiset?
KANNATETAAN
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Mäkin kannatan torstaimiittiä...
062802jumpie_prv.gif
Ei muutakuin foorumiin juttua jos meinaatte torstaimiitin järjestää, itse en ole ens torstaina mukana kun pitää olla muuttamassa mummon kamoja kämpästä toiseen, mutta moni muu saattaa olla kiinnostunut
smile_org.gif

Missasin teidät, ajelin autolla siinä kolmen pintaan mutskun ohi ajatellen että varmaan joku tuttu siellä, mutta olitte ehtineet jo lähteä...

Katotaan nyt että miten tämä kevät etenee, notta milloin oma gixu liikenteeseen.

Mä tosiaan myöhästyin vartilla ku bensa loppu. Pääsin tallilta puol kilsaa, ilmeisesti oli bensat haihtunu talven aikana. Lainasin sitten skootteripojan mopoa ja hain tallilta kannun ja huoltikselta bensaa. Vaivanpalkaksi tankkasin skodenkin tankin täyteen. Mut sen verran meni aikaa säätämiseen, että olin mutterilla vasta kolmen maissa, eikä siellä enää ketään näkynyt. Ajelin siis takaisin kotiin ja vein mopon talliin.

Aikalailla helppoa oli kauden alottaminen tällä kertaa kun ei oo päässy tulemaan niin pitkää taukoa. Vähän oli homma hakusessa, mutta perusjutut onnistu ihan niinkun pitääkin jo ekoilla yrityksillä.

Voi aargh kun ei oo nettiä edelleenkään himassa ni missasin tän ihan täysin - kausi kun alkoi eilen! Kruisailemassa kävin, ja olisihan se nyt ollut huomattavan paljon kivempaa porukalla... No, ehkä sitten ensi kerralla. Mutta oli se vaan niin kivaa, en muistanutkaan miten upealta Bulu kuulostaa
tounge.gif

wau
062802jumpie_prv.gif
täällähän on tapahtunu vaikka mitä ku viikonloppuna ei oltu maisemissa..... hieno ajokeli näytti teillä olevan.....yammuttaren uus kulta hieno... täytyy toi oma mopo saada jollai keinolla tänne ni pääsee itekki messii
062802moto_prv.gif

Asiallisia fiilistely kuvia !!! Ei meinaa enään duuneista tulla mitään ku keskittyminen herpaantuu ku alkaa mietiskeleen kauden avausta....Olisko ens viikonloppuna mitään kruisauksia tiedossa? Sopisko tulla messiin? Mulla alkaa ainakin oleen sellaset ajofiilikset et olis niinku vähän pakko jo päästä korkkaan tää kausi !!!

Kerkesikö kukaan vetää hernettä mopoista siinä jalkakäytävällä?
Vaiko tyytyivätkö vain "nytkö jo" hämmästelyyn?

Vaikutti siltä että poliiseja kyllä kiinnosti, mutta eivät tulleet sanomaan mitään. Ohikulkijat hieman kyllä taas perinteisesti kanssa kyyläsivät.

Kevään ollessa tässä vaiheessa ei vielä mopoparkkikaan ole auki ja kaikki mestat oli autoja täynnä, joten meidän sitten piti taas soveltaa.

Voi aargh kun ei oo nettiä edelleenkään himassa ni missasin tän ihan täysin - kausi kun alkoi eilen! Kruisailemassa kävin, ja olisihan se nyt ollut huomattavan paljon kivempaa porukalla... No, ehkä sitten ensi kerralla. Mutta oli se vaan niin kivaa, en muistanutkaan miten upealta Bulu kuulostaa  
tounge.gif
Määkin olisin voinut tulla, mutta olin jo tuohon aikaan ajelemassa.....(vesisateessa)...siis kun tuo jassun viesti oli tänne tullut

Vaikutti siltä että poliiseja kyllä kiinnosti, mutta eivät tulleet sanomaan mitään.
Ne poliisit oli vielä siinä samassa paikassa kun mä siellä olin, eli ehkä noin vartti sen jälkeen ku te lähitte. Ja muita mopoja ei silloin ollut, että oli niillä varmaan joku muukin syy siinä päivystää. Pirusti oli porukkaa siinä rannassa kyllä, kevät on hienoa aikaa
smile_org.gif

Back