• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-juhannuslauantain kallistelut 26-6-2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän sitä tulla retkelle
smile_org.gif

Jaksaiskohan sitä lähteä, kun jäi nuo rata-ajot tältä jussilta väliin?

Jospa sitä vierailevana tähtenä tulis Ukista sinne, kun nämä kylän raitit on niin puhki jo taottuja
biggrin.gif

Jees, kelihän pitäis olla kauniimpi kuin keskimääräinen morsian. Toivottavasti löydän tuonne

Keskimääräistä parempi lähtöpaikka omasta vinkkelistä katsottuna. Aivan Vuosaaren sataman vierestä lähden liikkeelle ja Espoo melkein aina no can do, ei kirveelläkään ehdi sinne ajallaan. Huomenna ajamaan siis  
062802moto_prv.gif

See,sesse SSunntaina voi olla hhyvä.  Olen pppilliin tänä vvuonna puhhaltanut sen seitsemän kertaa.Viisari EI OLE värähtänyt.  Mutta huomisesta ei takuita.Sitäpaitsi yhtyisin letkaan "jossain"?  Katssellaann,,,,,
033102beer_1_prv.gif

Tziisus! Kyllä tolla puhaltamisella happi loppuukin....
biggrin.gif
.

......Jos sen "Bier partaveden" vaihtais johonkin muuhun merkkiin, ehkä sitä pilliä ei sitte niin usein tarttis pussata
tounge.gif
.

Noo.... witzi-witzi
biggrin.gif
.

Hyvää ja kaunista juhannuspäivää lupailee Foreca, pahanilmanlaitos taas vähän jotain muuta, mutta me uskotaan Forecaa. Eli eiköhän startti toteudu, ootellaan kun veturi vielä aloitusviestiin vahvistaa lähdön. Mutta mulla on vahva tuntuma että jeees, kyllä näin pääsee käymään
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Minä menen patsastelemaan apaut klo 11 Vaaralan ABC:lle kaffille
smile_org.gif

Siellä nähään
thumbs-up.gif

orgin sadetutkan ennustus ei anna mitään syytä jättää tätä ajopäivää väliin, eli aakkosilla tavataan.

cool.gif
062802moto_prv.gif

pitäkää hauskaa, mä lähden ajelulle vasta illalla.
Kohta pitää hakee vanhukset meille syömään...

Back