Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Kaksi moottoripyörää kolaroi - neljä loukkaantui
Maanantai 21.6.2010 klo 17.27
Neljä motoristia loukkaantui moottoripyöräonnettomuudessa Inarissa maanantaina.
Yksi heistä loukkaantui vakavasti jalkaan.
Pelastuslaitoksen mukaan kahden moottoripyörän kolari sattui ohitustilanteessa Saariselällä Kaunispään tiellä kello 16:n aikaan. Noin 30-henkinen italialainen motoristiryhmä oli ollut nousemassa Kaunispään-tunturille johtavaa tietä.
Moottoripyöräletkan jälkimmäinen pyörä oli lähtenyt ohittamaan muita ja törmännyt toiseen moottoripyörään. Molempien kuskien takana oli matkustaja.
Vakavammin loukkaantunut nainen toimitettiin pelastushelikopteri Aslakilla Lapin keskussairaalaan Rovaniemelle. Lievemmin loukkaantuneet kaksi miestä ja yksi nainen kuljetettiin ambulanssilla Inarin terveyskeskukseen.
Eikö vaankivasti lähtee lapasesta nää jutut, b-rappua ja kukkista![]()
Niin tiätty, ellette nyt sitten ihan sattumalta sattuis ajaan Marttila-Kärkölä-Tammela seudulla jossain vaiheessa?? Vai itäänköpäin olitte lähdössä (lähtöpaikasta päätellen)No voih. Tällä tiatoo vahvasti poissa kuvioista. Nummi-Pusula seudulla mökkeilemässä. Noo, onhan näiitä ajoja. Kyl viäl kerkee.
Mä niin tykkäänMut hyvää jussia teille, otetaan jotain "helmee settii" kun ootte takas![]()
Joo, mä tunnetusti poimin kaikki "seinäruusut"Jos valssinpyörteet hirvittää niin jään seinustalle odottamaan....kyllä se "taajuus" sieltä kohta tulee![]()
..voi pupua kyllä nyt miehuutta koetellaan oikeen sydämen pohjasta. Osta kaupasta itsetuntoa, sieltä sitä saa, nyt on aletkin
![]()
t.kukkahattu
Viel' muisissa HELA-torstaiajo...?Voivoi kun näyttää huonolta toi lauantain sääennuste vielä tässä vaiheessaToivottavasti se siitä paranee... Mä jätän suosiolla vaikka uudet perunat syömättä jos tälle reissulle pääsis on nimittäin niin hyvät mutkat suunniteltuna.![]()
Lauantaina: Aamulla silmissä usvaista.viimeinen tieto ke 23.6 klo 15:20:
Lauantaina puolipilvistä, pääosin poutaa. Lämpötilat 20 asteen kahta puolta![]()