Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hyvä ennustus oli kyl selällä. Ikävä kuuro vaan tuli, mutta putsasi ainakin visiirin.Mä luotan mun selän ennustukseen, eikä sekään ennusta kuin paikallisia kuuroja.orgin sadetutkan ennustus ei anna mitään syytä jättää tätä ajopäivää väliin, eli aakkosilla tavataan.
No suattopa hyvinnii olla meRuotsinpyhtäällä näky tänään reipasta matkavauhtia etenevä letka sekalaisia moottoripyöriä. Seiskatieltä ahvenkosken kohdalta pohjoseen vievällä tiellä. Ei teillä sattunu olemaan asian kanssa mitään tekemistä? Hienot saundit oli![]()
Nimim. Oi jospa oisin saanut olla muuukaanaa. Sen sijaan samoilin Kukuljärven vaellusreittiä jalkamiehenä![]()
Tulittekohan tänään vastaan ruotsinpyhtäällä? aika iso porukka tuli vastaan, itte ajelin valkoisella fjr:llä
Kolmelta redi vinguttaan, tai laitatte koordinaatteja ni ajan teijät kiinniKiitokset retkestä kaikille, mihinkäs aikaan huomenna mennään?![]()
Toivottavasti hauva on kunnossaEi toi tarakka oikein sovellu 47 kiloisen, nukutetun rottweilerin kuljetukseen...
PS. Tiistaina vois porukalla tunkeutua vielä syvemmälle itään. Pitäis mennä käymään synnyinseudulla Lpr:ssa![]()
Taitaa mennä teillä kotiinpaluu vähän turhan myöhäiseksi? Itse oon jäämässä sinneJa tiistaina jooo, mihin aikaan niinko....??? Kolmelta startti mulle aikasin mahollinen![]()