• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK Goes West 2012 sunnuntaina 16.9. klo 10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joku 15-20 meitä näyttäis tulevan, aikas optimaalisen kokoinen porukka :)

Vahvistus. Mukana, ainakin tonne n. kolmeen asti. Sit pitänee erkaanutu duuniin.

Sorry jätkät, Lahnus on tällä kertaa paras johon pystyy venymään :)

Eli lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 10:00.

Jos toi Lahnus tuntuu ylitsepääsemättömältä, niin eka tauko on Saukkolan St1:llä. Jos tuutte mieluummin tuolta mukaan, niin kannattaa olla paikalla klo 11:00.

Kovasti puntaroin taas tätäkin pitkää PK-ajelua, mut tällä kertaa taidan jättää väliin vaik PK goes East olikin siisti reissu. Pitäkäähän hauskaa! Jos sitä enskesänä uskaltais useemminki osallistua näihin isompiin PK reissuihin. :thumbup:

Aamu unisena tulen letkaan siis Saukkolasta!Jos mua ei näy niin menkää ilman mua,olen ajoissa jos olen...Pidä Vmatti mulle paikkaa?

kawa636b sanoi:
Aamu unisena tulen letkaan siis Saukkolasta!Jos mua ei näy niin menkää ilman mua,olen ajoissa jos olen...Pidä Vmatti mulle paikkaa?
Tottahan toki pidän paikkaa ja sinä tulet :D

Prkles, ei kyl uskalla lähteä tolla takarenkaalla.. Eikun vaihtamaan.

Reiska_SB sanoi:
Onhan siinä valot ?
Tee hommat edellisenä yönä ? :)

Arvaas onko ollu mieles, mut tuli keväällä laittettua sen verran monta vakoo ettei yks yö riitä :sad3:

Yöllä tehdään ihan muita hommia, siis nukutaan :;):

Tehkää hyvä reissu!

Otan :bisseä: murheeseen :thumbup:

riisor sanoi:
Joku 15-20 meitä näyttäis tulevan, aikas optimaalisen kokoinen porukka :)

Toi oliskin optimaalinen, mutta niin hyvää säätä näyttäis lupaavan, että taitaa olla toiveajattelua! :;):

Livistin Siuntiosta jo kotio, joten tänx. Sauna ei ollutkaan lämmin, joten nyt vaan tikkuja raapimaan.

Ihan loistokeli ja loistosettii. Mukana näytti olleen tuoreita naamojakin, loistavaa sekin :thumbup:

Siellä oli kuulemma yksinäinen matkabemu etsimässä seuraa, liekö löytänyt?

Back