• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

PK Goes West 2012 sunnuntaina 16.9. klo 10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joku 15-20 meitä näyttäis tulevan, aikas optimaalisen kokoinen porukka :)

Vahvistus. Mukana, ainakin tonne n. kolmeen asti. Sit pitänee erkaanutu duuniin.

stinde4 sanoi:
Veikkolan Neste vois olla hyvä lähtöpaikka, kun on vähän jo lännessä päin.

Olisit ehdottanut tota mäntynummen Shelliä,sinne olisi ollut sopiva siirtymä ja enemmän lännessä...

Sorry jätkät, Lahnus on tällä kertaa paras johon pystyy venymään :)

Eli lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 10:00.

Jos toi Lahnus tuntuu ylitsepääsemättömältä, niin eka tauko on Saukkolan St1:llä. Jos tuutte mieluummin tuolta mukaan, niin kannattaa olla paikalla klo 11:00.

Kovasti puntaroin taas tätäkin pitkää PK-ajelua, mut tällä kertaa taidan jättää väliin vaik PK goes East olikin siisti reissu. Pitäkäähän hauskaa! Jos sitä enskesänä uskaltais useemminki osallistua näihin isompiin PK reissuihin. :thumbup:

Aamu unisena tulen letkaan siis Saukkolasta!Jos mua ei näy niin menkää ilman mua,olen ajoissa jos olen...Pidä Vmatti mulle paikkaa?

kawa636b sanoi:
Aamu unisena tulen letkaan siis Saukkolasta!Jos mua ei näy niin menkää ilman mua,olen ajoissa jos olen...Pidä Vmatti mulle paikkaa?
Tottahan toki pidän paikkaa ja sinä tulet :D

Prkles, ei kyl uskalla lähteä tolla takarenkaalla.. Eikun vaihtamaan.

Reiska_SB sanoi:
Onhan siinä valot ?
Tee hommat edellisenä yönä ? :)

Arvaas onko ollu mieles, mut tuli keväällä laittettua sen verran monta vakoo ettei yks yö riitä :sad3:

Yöllä tehdään ihan muita hommia, siis nukutaan :;):

Tehkää hyvä reissu!

Otan :bisseä: murheeseen :thumbup:

riisor sanoi:
Joku 15-20 meitä näyttäis tulevan, aikas optimaalisen kokoinen porukka :)

Toi oliskin optimaalinen, mutta niin hyvää säätä näyttäis lupaavan, että taitaa olla toiveajattelua! :;):

Livistin Siuntiosta jo kotio, joten tänx. Sauna ei ollutkaan lämmin, joten nyt vaan tikkuja raapimaan.

Ihan loistokeli ja loistosettii. Mukana näytti olleen tuoreita naamojakin, loistavaa sekin :thumbup:

Siellä oli kuulemma yksinäinen matkabemu etsimässä seuraa, liekö löytänyt?

Back