Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noo. Toi ehtii torstaihin mennessä vielä vaihtua moneen kertaan.39.2 kuumetta nyt, joten katotaan paraneeko torstaiksi...![]()
No ainakin yks bokseri (mun mukana) ja yks amerikan bulldoggi tulossa (nämä kaksi ovat in laaav) ja sitten vielä lipan kanssa joku hauvaTuleeko viimevuoden tapaan lemmikkien välien selvittelyä?
Lääkkeet!Nyt kävi niin, että pompsahti tällainen kuva päähän.![]()
Masa stirraa leuka märkänä kun buldoggiuros pyörähtelee
sirosti tanzzihepenissä rantakalliolla....![]()
.![]()
HYWÄ ! Unohtukin tosiaan aamullaLääkkeet!Nyt kävi niin, että pompsahti tällainen kuva päähän.![]()
.![]()
Hmmh... Lähdetkö duunista retkelle?Pyörä jää kotiin eli jos joku haluuaa tulla kotilo kyydillä niin paikkoja on vapaana.
VPEN 1500 + Panadol Forte 1000 tällä hetkellä, kiitos kysymästäLääkkeet!
Eikä muuten mikä tahansa bulldoggi vaan AMERIIKAN bulldoggiHYWÄ ! Unohtukin tosiaan aamullaLääkkeet!Nyt kävi niin, että pompsahti tällainen kuva päähän.![]()
.
.![]()
.....Mutta tossa noi Hattaran - Masan - Anun jutut
luo kohtalaisen odotusarvon moisesta![]()
koirat vaan siks et meil on yllätyksenä filippiiniläis/pohjois-korealainen menu....Noo.. mä sitten tuon metrisen Iguaanin, niin bulldogit pakenee paikalta![]()
Saadaan sinne Porkkalaniemen sademetsään oikea eläinkanta![]()
Niinpä... ja jos sitte vielä vierailevana tähtenäkinEikä muuten mikä tahansa bulldoggi vaan AMERIIKAN bulldoggi![]()
Mut joo... Kieltämäti, BTTB... lääkitys kohalleen, mä voin suositella hyvää nuppilekurii, ihan omasta kokemuksesta, katto ny kuinka tasapainonen immeinen mäki nykyjään oon![]()
![]()
![]()