• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Goes Grill 23.9.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana
buttrock.gif

Toivotan PK vetureiden ja Org :in puolesta kaikki torstaiajeluihin kesällä 2010 osallistuneet tervetulleiksi 23.9.2010 Porkkalanniemeen perinteiseen tapaan Grillailemaan makkaraa ja lipittämään mihua. Tapahtuman sponsoroi MotOrg ry  ..

Perinteeksi muodostunut PK-Goes Grill tapahuma Porkkalanniemessä, Kiitämme kaikkia PK-ajeluihin osallistuneita ja päätämme kauden 2010 PK-torstait, tähän spektaakkelimaiseen häppeningiin.

Muodostelma-ajelu starttaa Riisorin johdolla Kivenlahden tebarilta kello 17.38 josta se siirtyy Porkkalaan upeisiin merimaisemiin http://kuvablogi.com/nayta/660488/
Jossa Tommi, Anu ja allekirjoittanut esivalmistelee paikan teitä varten, tulia hoitelee Riisor,Sikiviki ja Masa

Koska saamme kaataa ja pilkkoa noin 2 hehtaaria metsää ja pilkkoa 54 mottia kalabeja, kerätä kaikki eteläsuomen makkarat kaupoista niin:

PS: Makkarat tulevat Tammelan Makulihasta ( euroopan parhaat makkarat siis luvassa, Juustokaponen, salarakas, tulisuukko ja sillai )
062802jumpie_prv.gif

Toivoisimme kuittausta sinulta mikäli aiot osallistua tähän torstaigrillaukseen, jotta saamme järkättyä maggaraa ja mihua pikku höpönasuille riittävästi. ( kirjaan osallistujat tähän listaan ) Saattapa paikanpäällä saada jopa nuotiokaffet, jos oikein hyvin käy.

HUOM: Katsokaa  silloin torstaina tätä ketjua noin klo 12, tuolloin vahvistamme järjestetäänkö kemut vai siirretäänkö tämä sään vuoksi esim sunnuntaille!

Osallistujat:

Riisor            Yak                 arijussi
Masa            Oiva
Tomppa         Koibe
Anu              Tuttu
Tr3               Taajuus
Sikiviki           Gozza-G
V-Matti          Ph
Mauri oc         Supertuke
Kriisi              Cj
Murina            Riikka

Pupu              absum
puujahke         dege
ville                Hutaerd
Goofy S          wp
ilkka 75           Mikkey
tigger             Akiva
Muuka            Tuppisuu
Jatwave          Jassu
Juutana           Sinbulli
oh2jr               R1ivattu

Riittaliisa          Aapo
Zapster           Sagitta
Mcnikke           MattRK
Olharius           Ozilla
Makeka           _T_
B & B             Jenni
Candice          Inka
Rantaile          Sikiviki
Jayloud          Robinson Crusoe
Malala           Whoops
mukana renieme

Toivotan PK vetureiden ja Org :in puolesta kaikki torstaiajeluihin kesällä 2010 osallistuneet tervetulleiksi 23.9.2010 Porkkalanniemeen perinteiseen tapaan Grillailemaan makkaraa ja lipittämään mihua. Tapahtuman sponsoroi MotOrg ry  ..

Perinteeksi muodostunut PK-Goes Grill tapahuma Porkkalanniemessä, Kiitämme kaikkia PK-ajeluihin osallistuneita ja päätämme kauden 2010 PK-torstait, tähän spektaakkelimaiseen häppeningiin.

Muodostelma-ajelu starttaa Riisorin johdolla Kivenlahden tebarilta kello 17.38 josta se siirtyy Porkkalaan upeisiin merimaisemiin http://kuvablogi.com/nayta/660488/
Jossa Tommi, Anu ja allekirjoittanut esivalmistelee paikan teitä varten, tulia hoitelee Riisor,Sikiviki ja Masa

Koska saamme kaataa ja pilkkoa noin 2 hehtaaria metsää ja pilkkoa 54 mottia kalabeja, kerätä kaikki eteläsuomen makkarat kaupoista niin:

PS: Makkarat tulevat Tammelan Makulihasta ( euroopan parhaat makkarat siis luvassa, Juustokaponen, salarakas, tulisuukko ja sillai )
062802jumpie_prv.gif

Toivoisimme kuittausta sinulta mikäli aiot osallistua tähän torstaigrillaukseen, jotta saamme järkättyä maggaraa ja mihua pikku höpönasuille riittävästi. ( kirjaan osallistujat tähän listaan ) Saattapa paikanpäällä saada jopa nuotiokaffet, jos oikein hyvin käy.

HUOM: Katsokaa  silloin torstaina tätä ketjua noin klo 12, tuolloin vahvistamme järjestetäänkö kemut vai siirretäänkö tämä sään vuoksi esim sunnuntaille!

Osallistujat:

Riisor            Yak                 arijussi
Masa            Oiva
Tomppa         Koibe
Anu              Tuttu
Tr3               Taajuus
Sikiviki           Gozza-G
V-Matti          Ph
Mauri oc         Supertuke
Kriisi              Cj
Murina            Riikka

Pupu              absum
puujahke         dege
ville                Hutaerd
Goofy S          wp
ilkka 75           Mikkey
tigger             Akiva
Muuka            Tuppisuu
Jatwave          Jassu
Juutana           Sinbulli
oh2jr               R1ivattu

Riittaliisa          Aapo
Zapster           Sagitta
Mcnikke           MattRK
Olharius           Ozilla
Makeka           _T_
B & B             Jenni
Candice          Inka
Rantaile          Sikiviki
Jayloud          Robinson Crusoe
Malala           Whoops
mukana renieme
Juu. Ja mäkin oon näköjään mun haamuhenkilön kanssa mukana. (nemma tvo timmar där, ellär huskudevara, inga lunda, ei oo lunta)
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Pupu koi korjaa kirotusvihreet (ruattin).

Voih.. Ensin mä olin että joo, mut nyt mä oon että ei...  
sad_orig.gif
Mä kauheesti tykkään olla teidän seurassa, mutta nyt taitaa seura olla vähän muualla...  
inlove.gif

Perinteisesti minullakin on oma pikkurooli näissä päättäreissä ollut...

Nyt on tilanne hieman muuttunut, joskaan en tiedä parempaanko vaiko huonompaanko...

Anyway, se ois niinku fifty-sixty tulenko.

Back