• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Goes Grill 23.9.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana.
062802moto_prv.gif

Ei hitto voi olla totta!! Miten voi sattua syyskuisena torstaina 2 grilli-iltaa samaan aikaan  
nixweiss.gif

Jos ajais n. 150 km/h parvekkeiden ohi, niin ehtisköhän syödä makkaraa kummassakin  
idea3.gif

Vahvasti näyttää siltä että sääkin on suosiollinen , ja grillit kuumenee, toki jos puut on märkiä niin kylmä makkara kaunistaa
biggrin.gif

Ducati on huoltomiehen hellässä huomassa.
Sain kyydin kuitenkin, joten olen tulossa makkaralle
biggrin.gif

Voisin tulla torstaina pyörähtää myös, jos tällainen ulkopaikkakuntalainen mukaan mahtuu, kun Helsingissä muutenkin olen. Varauksia sapuskojen suhteen ei tarvitse tehdä, omat eväät vaikka mukaan..
062802moto_prv.gif

Tyhmä palaveri, vaara pitkästä päivästä ja just torstaiksi.
Saas nähdä kuinka tässä nyt käy, vielä kuitenkin toivoa aikataulun pettämisestä, sopis mulle kyllä, mutta....
Alkaa mennä eipäs juupas jutuksi stna.

Voi tziizuz miten paljo sakkii on tulossa. Eli siis wexin kaa tullaan, kun kerta pyydettiin. Jos siis mahutaan sinne niemennokkaan ollenkaan. Kaipa noi kotilot pitäs jättää vähän kauemmaks
tounge.gif

ps. Lisäsin meijät jo listaan.

Back