• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu ja kahvittelu 3.4.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei pääse kun on taas kutistuneet nuo ajokamat talven aikana; hetki tarttee vielä ootella että menis nappi kiinni
omg.gif

Edittiä: Eihän mulla edes ole millä ajaa..
idea3.gif
Ota ukkelin pyörä, ja tuu tossa parin viikon kuluttua ajoon. Uskoisin että ittelläkin ois kortti jo sillon taskussa, ja koska oon niin toivottoman ujo, niin täytys olla ainakin yks naama jonka nimen ainakin tietää. Uskaltaa ees hei tulla sanoon.
wink.gif

062802moto_prv.gif

Olihan hauska ajella isohkolla porukalla. Laskiko kukaan montako pyörää oli parhaillaan? Oma laskutaito ei riittäny... Kiitokset kaikille
cool.gif

Kiitos kakille! Mää nynnyilin taaaas kerran. Heti alussa mokasin, kun läksin Hot Pants-jengin perään. Eihän niiden perässä pysy erkk... ttuttukaan!
tounge.gif
Otetaankos sunnuntaina uusiksi jos säät sallivat?

Jeh, kiitokset vaan...
tulipahan ajeltuu semmossii teitä, mille ei varmaan ois ikinä ite eksyny.
Vähän tientukkona tuli vissii oltuu, mut ei kai jengi liian kauaa joutunu venailee...

Kiitos koko porukalle! Varsinkin vetomiehille!
bowdown.gif
Täysin uutena (ja todnäk nuorimpana) kasvona paikalla olin, ja oli aivan eri meininki mitä aluksi luulin. Vauhti oli varsin riittävä kärjen tuntumassa. Vauhdit oli kohdallaan minulle täysin uusilla mutkapätkillä. hyvä maku jäi perhana suuhun koko ajosta ja erittäin todennäköisesti meikäläinen liittyy letkan jatkoksi seuraavallakin kerralla.
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Hieno aloitus torstaipörinöille kaikin puolin. Kiitokset kaikille ja svahnm:ille erityisesti. Mukavat pätkät ja tosiaan, kaikki halukkaat tais pysyä letkassa loppuun asti. Se on saavutus!

Pölyä siellä takana varmasti oli kun omatkin ketjut on aivan kuivat.

On tosiaan parempi odotella vähän puhtaampia ja lämpimämpiä kelejä, ennen kuin aletaan "ajamaan".

Nihtisilta

Joopa - olihan se pakko tulla käväcee teitä vilkasemassa...
Hirmusesti uusia naamoja  
omg.gif
 enhän mä tunne ketään enään,
alkaa pientä ihmistä pelottamaan  
bawling.gif

No joo kivaa oli juoda kahvia  
smile_org.gif
On se hienoo että ees kahville tulitten....   ois muuten jääny noi laatukuvatkin ottamatta.

Kiitokset varsinkin siitä että otit noin monta otosta mun uutuuttaan kiiltävästä rykkösestä  
tounge.gif

Hyvinhän se nessi istuu päällä... ei oo mennyt talven treenit hukkaan!

veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif

Mää oisin halunnu kanssa... jos ei oma pyörä oo kunnossa ens viikolla jos/kun ajelette, niin sit tapellaan kotona suzukista
wink.gif

Pysähtymisestä vielä sen verran tarkennusta kaipaisin että saako perässätulija ajaa vetomiehen etupuolelle tien sivuun jos se letkan jo paikalla oleva häntä on tooooosi lähellä esmes risteystä tai muuta ei-niin-turvallista paikkaa? Yhessä kohtaa eilen oli sellanen tilanne mutta noviisina jäin sinne perään sitten ja mun taakse tuli vielä muutama pyörä (kuskeineen). Liikkeellelähdössä sitten vaan otetaan suurinpiirtein se oma pelipaikka takas. Meneekö se homma näin?

Ja toinen tarkennus että jos mun edellä ajava päättää pysähtyä tien sivuun ilman näkyvää syytä (ojaan ajo, kolari tms) niin onko velvollisuuteni pysähtyä kysymään kuulumisia vai voinko paahtaa huoleti, nopeusrajoituksia noudattaen, tietenkin, ohi ja jättää kaveri peräpään valvojan kontolle?

Täältä tähän
withstupid.gif

Back