• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu ja kahvittelu 3.4.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TORSTAI kuulostaa hyvältä... taidan joutuun tulla vakoileen teidän mopot kotilon kanssa kun ei ajaminen kipsi kädes luonnistu
smile_org.gif

Minäkin lähden pyörällä töihin, joten olen ajoissa sitten ABC:lläkin iltapäivällä..
Pakko kyllä ottaa talvikamat päälle kun naapurin katto on huurteessa kuten eilenkin.. Enää tosin -1 kun aurinko alkoi lämmittää.

Mukana ollaan.

Kirkas visiiri jäi kyllä fjr:n sivulaukkuun.... täytyy sitten liueta porukasta jos alkaa pimeäntulo uhkaamaan.

Eikös se ois neuvoa-antavan äänestyksen paikka kimppa-ajelupäivästä?

Tulipa sitten kokouskutsu kello kolmesta neljään keskustassa.

Tekee tiukkaa ehtiä vaihtaa puku ajopukuun ja Nihtisillalle ees puoli kuudeksi.

Jos joku jo vetovastuun ottaneista laittais vaikkapa privana jonkin sortin suunnitelmaa minne päin olette lähdössä, niin koettaisin hypätä messiin jostain kohtaa...

Köpi: Mites se kettingin rasvaus nyt sujuu? On muuten kypäräkin sävy sävyyn pyörän kanssa, Marushin?

Pyörän saan vasta perjantaina talvisäilytyksestä, en pääse valitettavasti Nihtisillalle.

Mukana ollaan.

Kirkas visiiri jäi kyllä fjr:n sivulaukkuun.... täytyy sitten liueta porukasta jos alkaa pimeäntulo uhkaamaan.
Hieman aasinsillan kautta kysäisen: Tuo vaihdettava visiiri? Eikö muissa kuin Suupertissa ole sisäänrakennettuna "aurinkolaseja"? Tuntuu vähän hankalalta vaihtaa vähän väliä visiiriä, kun helpommin voi vasurilla napsauttaa aurinkolasit päälle tai pois!

Näistä miiteistä, torstai on hyvä perinteinen päivä. Se on mukavasti juuri ennen viikonloppua. Ja mikäänhän ei koskaan estä virittämästä toista kokoontumista jollekin muulle päivälle. Tätähän on jo tapahtunutkin ilahduttavasti.

Olkaa itse aktiivisia hyvät ystävät, älkää vain aina odottako valmiiksi katettua pöytää.
thumbs-up.gif

jahs, kyllähän sitä mieli tekis lähtee mukaan...
Kannattaako tosissaan alottelevan lähtee noihin messii vai meneeks sitten liikaa yhden köröttelijän odotteluks. (eka pyörä ja ~200km takana)

Mihinpäin noi ajelut suuntautuu, jotain mutkareittejä pitkin pikkuteitä tms? Kuinka kauan noihin kannattaa varata aikaa?

jahs, kyllähän sitä mieli tekis lähtee mukaan...
Kannattaako tosissaan alottelevan lähtee noihin messii vai meneeks sitten liikaa yhden köröttelijän odotteluks. (eka pyörä ja ~200km takana)

Mihinpäin noi ajelut suuntautuu, jotain mutkareittejä pitkin pikkuteitä tms? Kuinka kauan noihin kannattaa varata aikaa?
Meitä köröttelijöitä kyllä piisaa! Minä ainakin köröttelen. Uusi ja erilainen mopo ja vielä näin kevät eli ajotaito hakusessa ja hiekkaa ym skeidaa pitää varoa! Mukaan vain.
smile_org.gif

Köpi: Mites se kettingin rasvaus nyt sujuu? On muuten kypäräkin sävy sävyyn pyörän kanssa, Marushin?
"ooteeksi" menee, mutta joo, rasvaaminen on syvältä, yöks.
Marushin jäi käteen halvalla saksasta, ihan vain tyylikkään värin takia, mutta itse asiassa positiivinen ylläri ollut kaikin puolin, ei toki Suupertin veroinen melun suhteen, muttei likimainkaan pahin mitä olen kokeillut. Taatusti hintansa väärti (paitsi enhän tiedä kuinka kestävä tuo on jos mälli osuu, mutta toivottavasti ei tarvitse koskaan ottaa asiasta selvää).

Ääh...nuo sotkee...mä oon jumissa noiden dry lube'jen kanssa, ne ei sotke (Profi, Wurth jne.).

Joo, ei viitti muutenkaan näin heti keväällä sakkoja ottaa.
Lisäksi mulla on edessä ratarengas, eli mennään joko helvetin kovaa (että lämpenee) tai sitten maltilla. Taakse kaivoin Monstrolta vaihdetun vanhan corsaIII:sen jossa on vielä puoli milliä pintaa.. Toivottavasti riittää huomiseks..
biggrin.gif
Eikös siinä renkaassa ollut kuitenkin sivuilla ihan kohtuullisesti pintaa... Välttelet vaan suoraan ajamista niin hyvin se hoituu  
tounge.gif

Asiaan: Perskeles ei taida keretä paikalle, kun lupauduin lähteä kiipeilemään.
crazy.gif

Täytyy vastaisuudessa pitä torstai illat vapaana

Joopa joo. Kyllä mulla jää tämän illan ajot ajamatta. Tulisi liikaa säätämistä mutta tuleehan se torstai ensi viikollakin. Ajakaahan varovasti että pääsette kaikki sitten ensi viikolla kanssa.

Jos joku jo vetovastuun ottaneista laittais vaikkapa privana jonkin sortin suunnitelmaa minne päin olette lähdössä, niin koettaisin hypätä messiin jostain kohtaa...
Mä voin Köpi laittaa vaikka tekstaria jostain reitin tapaisesta lähempänä sitä kello viittä..

Joku kyseli, minkälainen lenkki aiotaan vetää, niin varmaan joku reilu parin tunnin? sessio pääasiallisesti mutkateitä. Pysähdellään toki välillä tupakkia sytyttämään ja voikukkia lannoittamaan. Suunta selviää paikan päällä..
wink.gif

Aina voi tulla mukaan osan matkaakin kunhan jotenkin ilmaisee milloin aikoo jättäytyä letkasta ettei turhaan odotella.

Mukana ollaan.

Hieman aasinsillan kautta kysäisen: Tuo vaihdettava visiiri? Eikö muissa kuin Suupertissa ole sisäänrakennettuna "aurinkolaseja"? Tuntuu vähän hankalalta vaihtaa vähän väliä visiiriä, kun helpommin voi vasurilla napsauttaa aurinkolasit päälle tai pois!
OT:
Ite tilasin Shoein kypärään sellaisen progressiivisesti värjätyn visiirin. Siinä on yläreuna tummenettu, kuten auton tuulilaseissa. Katotaan onko käypänen. Tosin kadulla käyttelen nykyään S1:stä.

Monstro: joo, reunoissa on pintaa... Jokos sulta kohta taas vapautuu joku vähän käytetty takakumi?
tounge.gif

Kirurgi heilutti puukkoa siihen malliin ettei ainakaan tän viikon ajeluihin ole asiaa.
bawling.gif

Back