Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hittoJos olis vaikka ajokunnossa ja kunnon ilma niin täällä olis yks lähtijä mukaanMutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä![]()
mitä tohon lauvantaihin tulee - niin enpä osaa sanoa positioniani sen suhteen, sen tiijän että jos ilma on nätti enkä tähellisempää tekemistä keksi - oon ajelemassa joko noitten espoolaisten kanssa tai sitten muun suomen![]()
*pitäisköhän pestä mopo edustus kuntoon*
.![]()
Öö.. Mitäs vikaa tossa lauantain ajelussa tällä kertaa on?No hittoJos olis vaikka ajokunnossa ja kunnon ilma niin täällä olis yks lähtijä mukaanMutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä![]()
mitä tohon lauvantaihin tulee - niin enpä osaa sanoa positioniani sen suhteen, sen tiijän että jos ilma on nätti enkä tähellisempää tekemistä keksi - oon ajelemassa joko noitten espoolaisten kanssa tai sitten muun suomen![]()
.![]()
![]()
Mennäänkö pienemmällä porukalla vai uskaltaako avata oman topicin K-U ajelusta ettei tuu sit sanomista?
Mistä lähetään ja monelta? Keravan kessa joskus puolen päivän jälkeen?
Oisko näin molemmin puolinkun väki vähenee niin pidot paranee..![]()
Mulla on pojan treeneihin vienti/tuontiNo hittoJos olis vaikka ajokunnossa ja kunnon ilma niin täällä olis yks lähtijä mukaanMutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä![]()
.![]()
![]()
Mennäänkö pienemmällä porukalla vai uskaltaako avata oman topicin K-U ajelusta ettei tuu sit sanomista?
Mistä lähetään ja monelta? Keravan kessa joskus puolen päivän jälkeen?
Sit kun ajatte meitä vastaan, niin me ei moikataei mee![]()
Mullakin saattaa olla jotain tekemistä lauantaina muuta kun ajelemista niin se ip on ihan hyvä...
sano vaan monelta ja missä niin mä oon siellä![]()
*tietyin rajoituksin*
Se vastaan ajaminen taitaa olla mahdotonta kun ei tulla espooseen päinkäänSit kun ajatte meitä vastaan, niin me ei moikataei mee![]()
Mullakin saattaa olla jotain tekemistä lauantaina muuta kun ajelemista niin se ip on ihan hyvä...
*tietyin rajoituksin*![]()
![]()
Se vastaan ajaminen taitaa olla mahdotonta kun ei tulla espooseen päinkäänSit kun ajatte meitä vastaan, niin me ei moikataei mee![]()
*tietyin rajoituksin*![]()
![]()
![]()
Mä laitan viestiä kun pääsen lähtemään, keravan neste siinä risteyksessä olis varmaan ihan jees lähtöpaikka.ei mee![]()
*tietyin rajoituksin*
Okai.. mut mä raahaan arseni kolmeks tonne kessalle, kahvia juomaanMä laitan viestiä kun pääsen lähtemään, keravan neste siinä risteyksessä olis varmaan ihan jees lähtöpaikka.ei mee![]()
*tietyin rajoituksin*
Pääsen lähtee mänttilästä noin klo 15 , 20min matkaan laitan puhnum sulle privana jos ei äijää ala näkymään.Okai.. mut mä raahaan arseni kolmeks tonne kessalle, kahvia juomaanMä laitan viestiä kun pääsen lähtemään, keravan neste siinä risteyksessä olis varmaan ihan jees lähtöpaikka.ei mee![]()
*tietyin rajoituksin*oottelen siellä sitten sinuu...![]()
![]()
Melko uhkarohkeetaPääsen lähtee mänttilästä noin klo 15 , 20min matkaan laitan puhnum sulle privana jos ei äijää ala näkymään.Okai.. mut mä raahaan arseni kolmeks tonne kessalle, kahvia juomaanMä laitan viestiä kun pääsen lähtemään, keravan neste siinä risteyksessä olis varmaan ihan jees lähtöpaikka.ei mee![]()
*tietyin rajoituksin*oottelen siellä sitten sinuu...![]()
![]()