• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 18.9. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
je pelipaikka tarkastettu, pampi nähty, pampi pentele meinas hyppää syliin.. laatu kahveet raparperi omena piirakka vaniljakastikkeella.. nam..

kun väki vähenee niin pidot paranee..
thumbs-up.gif

Ihan kiva pikku lenkkki pikku porukan kanssa. Tarjoilutkin oli kohillaan. Joskus näinkin.
Tänks Matille, kuvista.

Mutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä  
smile_org.gif

mitä tohon lauvantaihin tulee - niin enpä osaa sanoa positioniani sen suhteen, sen tiijän että jos ilma on nätti enkä tähellisempää tekemistä keksi - oon ajelemassa joko noitten espoolaisten kanssa tai sitten muun suomen  
062802moto_prv.gif

*pitäisköhän pestä mopo edustus kuntoon*  
sport05.gif
Jos olis vaikka ajokunnossa ja kunnon ilma niin täällä olis yks lähtijä mukaan  
062802moto_prv.gif
.
No hitto
smile_org.gif

Mennäänkö pienemmällä porukalla vai uskaltaako avata oman topicin K-U ajelusta ettei tuu sit sanomista?
Mistä lähetään ja monelta? Keravan kessa joskus puolen päivän jälkeen?

Mutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä  
smile_org.gif

mitä tohon lauvantaihin tulee - niin enpä osaa sanoa positioniani sen suhteen, sen tiijän että jos ilma on nätti enkä tähellisempää tekemistä keksi - oon ajelemassa joko noitten espoolaisten kanssa tai sitten muun suomen  
062802moto_prv.gif

sport05.gif
062802moto_prv.gif
.
No hitto  
smile_org.gif

Mennäänkö pienemmällä porukalla vai uskaltaako avata oman topicin K-U ajelusta ettei tuu sit sanomista?
Öö.. Mitäs vikaa tossa lauantain ajelussa tällä kertaa on?

smile_org.gif

062802moto_prv.gif

sport05.gif
062802moto_prv.gif
.
No hitto  
smile_org.gif

Mulla on pojan treeneihin vienti/tuonti  
sad_orig.gif
pääsen vasta klo 15 lähtemään meneeks liian myöhään?

ei mee
smile_org.gif

Mullakin saattaa olla jotain tekemistä lauantaina muuta kun ajelemista niin se ip on ihan hyvä...
sano vaan monelta ja missä niin mä oon siellä
sport05.gif

*tietyin rajoituksin*

ei mee
smile_org.gif

Mullakin saattaa olla jotain tekemistä lauantaina muuta kun ajelemista niin se ip on ihan hyvä...
sport05.gif

*tietyin rajoituksin*
Mä laitan viestiä kun pääsen lähtemään, keravan neste siinä risteyksessä olis varmaan ihan jees lähtöpaikka.
Okai.. mut mä raahaan arseni kolmeks tonne kessalle, kahvia juomaan
smile_org.gif
oottelen siellä sitten sinuu...
sport05.gif

ei mee
smile_org.gif

sport05.gif

*tietyin rajoituksin*
Mä laitan viestiä kun pääsen lähtemään, keravan neste siinä risteyksessä olis varmaan ihan jees lähtöpaikka.
smile_org.gif
sport05.gif
Pääsen lähtee mänttilästä noin klo 15 , 20min matkaan laitan puhnum sulle privana jos ei äijää ala näkymään.

ei mee
smile_org.gif

sport05.gif

*tietyin rajoituksin*
smile_org.gif
sport05.gif
Pääsen lähtee mänttilästä noin klo 15 , 20min matkaan laitan puhnum sulle privana jos ei äijää ala näkymään.
Melko uhkarohkeeta
biggrin.gif

Nyt mä alan soittelemaan sulle kokoajan....

Back