• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 18.9. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Höh. Olis ollut kiva päästä ajelemaan jonkun näyttäessä tietä. Reitit ovat yleensä olleet sen verran hyviä ja mukavia.

lähdemme kelvottoman kanssa ajeleen kello 17.30 kivenlahden tebarilta , suattaahan olla et ny sit vaan kahvitellahan ja ajellahan vähemmän, kipastahan porkkalassa tai jossai..

jos sataa ei olla siellä

miekii tuun rulliksilla jos sataa nie ei tartte erikseen suihkuun mennä
biggrin.gif

lähdemme kelvottoman kanssa ajeleen kello 17.30 kivenlahden tebarilta , suattaahan olla et ny sit vaan kahvitellahan ja ajellahan vähemmän, kipastahan porkkalassa tai jossai..
Yritän tulla tyrkyttämään huonoa seuraani mukaan, tai ainakin kaffelle, ellei sitten tule yllättävää sadetta.

Kuinkahan pitkään tuonne ajaa Helsingin ytimestä tuohon aikaan... Noh, jos vaikka pyrkisi juomaan kupposen kaffetta perillä ennen lähtöä, niin ei tarvitse pelata saapumisen kanssa niin minuutilleen.

Nooooooh voihan hööööh, iski espoo ihottuma muuten olisin tullu jo tänään mukaan vähän ajelemaan...
se on kun se pääs tarttumaan tuolta systalta
tounge.gif

Mut lauantaina tää tipu vois lähtee mukaan monelta olis lähtö?
sport05.gif

Kateellinen olen,kun en pääse vetään mutkia teidän kanssa,mutta tuo keskustelu Helsinki-Espoo väli näyttää kuin osa porukasta tekis siirtymän Planeetalta toisella  
tounge.gif
vaikka nuo kylät ovat vierekkäin  
nixweiss.gif

Voihan tuon siirtymisen tehdä pakettiautolla,jolla siirtää pyörän kokoontumispaikalle,kun tuo "matka-ajo" (20min) on myrkkyä  
idea3.gif

Vai mistä on kyse  
crazy.gif
,ei juntti jummarra.........

Täähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
no oho - mitenhän se tällätavalla  
eek.gif

Onneks en ollu tulossa muutenkaan  
biggrin.gif
jos lauvantaina sitten ottais jonkun keskari ajelun...
No tuon la-ajelun läntisin piste olis tarkoitus olla tuo lähtöpaikka..
biggrin.gif
 ja arvata saattaa uskonko mä tohon ikinä ...
Tiiäkkö ehkä mä en haluakaan että uskoisit, sitä jatkuvaa kitinää kun ei poista edes ketjuöljyllä
033102bebe_1_prv.gif

Täähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
no oho - mitenhän se tällätavalla  
eek.gif

Onneks en ollu tulossa muutenkaan  
biggrin.gif
jos lauvantaina sitten ottais jonkun keskari ajelun...
No tuon la-ajelun läntisin piste olis tarkoitus olla tuo lähtöpaikka..
biggrin.gif
 ja arvata saattaa uskonko mä tohon ikinä ...
Tiiäkkö ehkä mä en haluakaan että uskoisit, sitä jatkuvaa kitinää kun ei poista edes ketjuöljyllä
033102bebe_1_prv.gif
no ei sillä ainakaan - kunnon liukkaria sen olla pitää
biggrin.gif

ja roskakuski on ihan oikeessa tsadi ja espoo on ihan naapureita kun kattoo kartasta... sitten on kaiken maailman tuusuloita ja mätsälöitä jotka ei oo kummankaan naapurina
eek.gif
vaikka mä mistään maantiedoista mitään tiijäkkään, niin peekoo seutu on kokolailla iso alue jossa ruuhka aikaan on hankalampi kaikkien ehtiä ääripäähän...
Mutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä
smile_org.gif

mitä tohon lauvantaihin tulee - niin enpä osaa sanoa positioniani sen suhteen, sen tiijän että jos ilma on nätti enkä tähellisempää tekemistä keksi - oon ajelemassa joko noitten espoolaisten kanssa tai sitten muun suomen
062802moto_prv.gif

*pitäisköhän pestä mopo edustus kuntoon*
sport05.gif

Mutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä  
smile_org.gif

mitä tohon lauvantaihin tulee - niin enpä osaa sanoa positioniani sen suhteen, sen tiijän että jos ilma on nätti enkä tähellisempää tekemistä keksi - oon ajelemassa joko noitten espoolaisten kanssa tai sitten muun suomen  
062802moto_prv.gif

*pitäisköhän pestä mopo edustus kuntoon*  
sport05.gif
Jos olis vaikka ajokunnossa ja kunnon ilma niin täällä olis yks lähtijä mukaan  
062802moto_prv.gif
.

Väki vähenee ja pidot paranee...vai miten se menikään...

Kiitos tr3:lle vedosta, Kelvottomalle ja tsj:lle seurasta. Käytiin Porkkalassa katsastamassa, että makkaranpaistokatos on edelleen pystyssä ensi torstaita silmälläpitäen.

Löydettiin hyvä kahvipaikkakin - tarjoilu kohillaan
wink.gif

750a42798fe24354b9656c52d94dfed8.jpg

Muutama kuvatus

Kateellinen olen,kun en pääse vetään mutkia teidän kanssa,mutta tuo keskustelu Helsinki-Espoo väli näyttää kuin osa porukasta tekis siirtymän Planeetalta toisella  
tounge.gif
vaikka nuo kylät ovat vierekkäin  
nixweiss.gif

Voihan tuon siirtymisen tehdä pakettiautolla,jolla siirtää pyörän kokoontumispaikalle,kun tuo "matka-ajo" (20min) on myrkkyä  
idea3.gif

Vai mistä on kyse  
crazy.gif
,ei juntti jummarra.........
ystävällismielistä naljailua? Mitä tekee espoolainen kun ajaa(kotilolla) vantaan puolelle? avaa ikkunan ja tyhjentää tuhkakupin...

Mulle on ihan sama missä kukakin asuu, duunin puolesta sahaan pitkin eteläistä suomea eikä ole kummempaa keravalla kuin kirkkonummella, enkä ole saanut näppyjä edes turussa.

Mutta ruuhka-aikaan siirtyminen toiselle puolelle pääkaupunkiseutua aiheuttaa pientä pään vaivaa, mä en 20 minuutissa kyllä pääse kuin puoleen väliin itistä. P*rkkeleen ruuhkat.

Back