Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie tuun, jos sataa tuun kotilolla kahville ja saatan mennä Porkkalaankin autolla, tai sit en.lähdemme kelvottoman kanssa ajeleen kello 17.30 kivenlahden tebarilta , suattaahan olla et ny sit vaan kahvitellahan ja ajellahan vähemmän, kipastahan porkkalassa tai jossai..
jos sataa ei olla siellä
Yritän tulla tyrkyttämään huonoa seuraani mukaan, tai ainakin kaffelle, ellei sitten tule yllättävää sadetta.lähdemme kelvottoman kanssa ajeleen kello 17.30 kivenlahden tebarilta , suattaahan olla et ny sit vaan kahvitellahan ja ajellahan vähemmän, kipastahan porkkalassa tai jossai..
Taitaapi se puolisentuntia melkein mennä.Kuinkahan pitkään tuonne ajaa Helsingin ytimestä tuohon aikaan... Noh, jos vaikka pyrkisi juomaan kupposen kaffetta perillä ennen lähtöä, niin ei tarvitse pelata saapumisen kanssa niin minuutilleen.
Nokkelaa! Mut huomaa varaukset kulkineista ja etenemisestä.Täähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen![]()
![]()
![]()
no oho - mitenhän se tällätavallaTäähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen![]()
![]()
![]()
No tuon la-ajelun läntisin piste olis tarkoitus olla tuo lähtöpaikka..no oho - mitenhän se tällätavallaTäähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen![]()
![]()
![]()
![]()
Onneks en ollu tulossa muutenkaanjos lauvantaina sitten ottais jonkun keskari ajelun...![]()
No tuon la-ajelun läntisin piste olis tarkoitus olla tuo lähtöpaikka..no oho - mitenhän se tällätavallaTäähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen![]()
![]()
![]()
![]()
Onneks en ollu tulossa muutenkaanjos lauvantaina sitten ottais jonkun keskari ajelun...![]()
Tiiäkkö ehkä mä en haluakaan että uskoisit, sitä jatkuvaa kitinää kun ei poista edes ketjuöljylläNo tuon la-ajelun läntisin piste olis tarkoitus olla tuo lähtöpaikka..no oho - mitenhän se tällätavallaTäähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen![]()
![]()
![]()
![]()
Onneks en ollu tulossa muutenkaanjos lauvantaina sitten ottais jonkun keskari ajelun...
ja arvata saattaa uskonko mä tohon ikinä ...![]()
no ei sillä ainakaan - kunnon liukkaria sen olla pitääTiiäkkö ehkä mä en haluakaan että uskoisit, sitä jatkuvaa kitinää kun ei poista edes ketjuöljylläNo tuon la-ajelun läntisin piste olis tarkoitus olla tuo lähtöpaikka..no oho - mitenhän se tällätavallaTäähän on ovela tapa siirtää lähtö idästä Espooseen![]()
![]()
![]()
![]()
Onneks en ollu tulossa muutenkaanjos lauvantaina sitten ottais jonkun keskari ajelun...
ja arvata saattaa uskonko mä tohon ikinä ...![]()
![]()
Jos olis vaikka ajokunnossa ja kunnon ilma niin täällä olis yks lähtijä mukaanMutta onneksi isot ihmiset osaa ajella sitten yksikseen, jos sattuu asumaan siellä toisemmasssa ääressä![]()
mitä tohon lauvantaihin tulee - niin enpä osaa sanoa positioniani sen suhteen, sen tiijän että jos ilma on nätti enkä tähellisempää tekemistä keksi - oon ajelemassa joko noitten espoolaisten kanssa tai sitten muun suomen![]()
*pitäisköhän pestä mopo edustus kuntoon*![]()
Joh, mukavaa oli. Kiitokset odottelusta. Muutoin olisin karissut jo alkumatkasta.Kiitos tr3:lle vedosta, Kelvottomalle ja tsj:lle seurasta. Käytiin Porkkalassa katsastamassa, että makkaranpaistokatos on edelleen pystyssä ensi torstaita silmälläpitäen.
ystävällismielistä naljailua? Mitä tekee espoolainen kun ajaa(kotilolla) vantaan puolelle? avaa ikkunan ja tyhjentää tuhkakupin...Kateellinen olen,kun en pääse vetään mutkia teidän kanssa,mutta tuo keskustelu Helsinki-Espoo väli näyttää kuin osa porukasta tekis siirtymän Planeetalta toisellavaikka nuo kylät ovat vierekkäin![]()
![]()
Voihan tuon siirtymisen tehdä pakettiautolla,jolla siirtää pyörän kokoontumispaikalle,kun tuo "matka-ajo" (20min) on myrkkyä![]()
Vai mistä on kyse,ei juntti jummarra.........![]()