Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllläpäs olen esittänyt asian tosi napakasti!Aika: torstaina 12.4.2007 klo 17:30
Paikka: Nihtisillan ABC, Nihtisillantie 4
Kaikki mukaan !
Extreme situations require extreme actions!Kyllläpäs olen esittänyt asian tosi napakasti!Aika: torstaina 12.4.2007 klo 17:30
Kaikki mukaan !![]()
![]()
Sää oot **ttu särmä jätkä, etkä löpise ikinä turhiaKyllläpäs olen esittänyt asian tosi napakasti!Aika: torstaina 12.4.2007 klo 17:30
Kaikki mukaan !![]()
![]()
Olitteko tänään? Taisi olla tuulista? Huomiseksikin on luvattu tuulista, mutta siitä 5! Aikas lämpimältä ja keväiseltä kuitenkin tuntui, kun kävin lenkillä. Ja hei...! Suunnitelkaa kaikki jotain kivaa iltalenkkiä. Porkkalassa on käyty jo monta kertaa - jonnekin muualle siisMä voisin kanssa ajella sinne tänäänkin kuudeksi.Mut vois kai sitä käydä tänäänkin vilkaisemassa kuuden
pintaan, jos joku ("sokea" arktinen sukeltaja) paikalle sattuu eksymään...![]()
ajelemaan ajattelin mennä joka tapauksessa![]()
Ööö... Sä oot nyt ymmärtänyt väärin.Ei pääse ku pitää kattoo töllöstä kun Narreilla pyyhitään Raksilan jäätä![]()
Baijerin Traktoritehdas on siis hoitanut hommansa?Onko teillä mitään aavistusta mihin suuntaan lähdette? 17.30 en millään ehdi Nihtisiltaan, koska haen mopon vihdoin ajoon tänä iltana, mutta ööh, jos länteen päin lähdette voisin tavalla tai toisella päästä messiin...
Niin, siis mun startti about klo 18 Lahnuksesta.
Kyllä pysyy! Mulla on ajoneuvona The Lehmä ja mää olen vaikka hännänhuippunaPysyyköhän Trumppani teidän perässä![]()
Kiva olisi lähteä mukaan jyskyttämään, jos vain aika antaa periksi![]()
ABC:lle kerääntyivät jo eilen Cinny, Jens ja mä. Cinny jätti Buellillaan lenkin väliin tuulen takia, mutta Jensin kanssa ajettiin vajaat sata kilsaa. Suhteellinen tuuli muuttuu vauhdin kasvaessa vastaiseksi, joten ei se juurikaan heitellytOlitteko tänään? Taisi olla tuulista?
ootte kyl hulluja jensin kaa...ABC:lle kerääntyivät jo eilen Cinny, Jens ja mä. Cinny jätti Buellillaan lenkin väliin tuulen takia, mutta Jensin kanssa ajettiin vajaat sata kilsaa. Suhteellinen tuuli muuttuu vauhdin kasvaessa vastaiseksi, joten ei se juurikaan heitellytOlitteko tänään? Taisi olla tuulista?.![]()
Mites, mennäänkö FiskarssiinSuunnitelkaa kaikki jotain kivaa iltalenkkiä. Porkkalassa on käyty jo monta kertaa - jonnekin muualle siis![]()
![]()
Oishan se kiva teitä nähdä...näillä näkymin olisin starttivalmiina Lahnuksen Shellillä about 18 - 18.15, eli jos noihin aikoihin sinne päin jotain kautta kruisaatte, niin ois aika kliffaa. Tostahan vois suunnistaa jonnekin Lepsämä - Perttula - Röykkä suuntaan tjsp. Mä en tunne sitä seutua kyllä oikein hyvin.Ei vaan ajellaan jotenkin sillä tavalla, että Köpi pääsee mukaan Lahnuksen Shelliltä