mä pääsen yheltä töistä.....eli sit melkein heti valmis....ku mä oisin menoss sinne poriin päin...ja matka seura kelpais...en ihan heti tuu takas sieltä...joko jään yöks tai sit illalla himaan...en tiiä onks säkkylä siellä päin...
Säkylä on tuolla samalla suunnalla... matkalla Poriin
sanoi:
kyselin jo jensiä joukkueen johtajaks mu jensukka vetää edellisenä iltana
ja voi la olla
Sulla on virheellistä tietoai: lauantaina illalla mä vasta
Päivällä oon vielä ihan ajokunnossa
Mutta vielä sunnuntaiksikin PITÄÄ SAADA kimppakiv.. eiku -ajelut pydeen!
Lämmintä on luvassa. Mennään vaikka Pulkkilanharjulle tai vaikka Vinku-Intiaan eli ois kiva heittää joku vähän pidempi lenkki! Kahvi voi hyvinkin olla parempaa yli 200 km päästä pk-seudusta?
Lähtö pitäisi/voisi tapahtua jo aamupäivän puolella.
Lainaan törkeästi itseäni; Tuli Tosi Hieno reittiehdotus Mr Jii-Äm:ltä:
Vihdintie --> Läyliäinen --> Räyskälä --> Letkuntie --> Somero --> (Tässä välissä on jotain pikkupitäjiä joiden nimiä ei muista) --> Tarvasjoki --> Lieto --> Paimio --> Salo --> Teijo --> (taas unohtuu paikannimet) Pohja --> Fiskars --> Siuntio --> Länsiväylä
Alkuosa on vaan niitä perinteisiä Uudenmaan pikkuteitä, sitte päästään vanhalle Härkätielle, ja takaisin tullaan vanhaa Kuninkaantietä seuraillen. Puoliskon ajelee kolmeen tuntiin, eli taukoineen koko lenkkiin menee varmasti koko päivä.
Lähtöpaikkana vaikkapa Lahnuksen Shell, missä eilenkin pistäydyttiin. Lähtöaika olisi suht aikainen; klo 9-10, eli ehdotan klo 10? Vetäjänä Jii-Äm ja minä
Peräsmiehenä . Hommasin GT2-kartan eli kun ennen lähtöä pidetään pikku briiffi, niin sovitaan siinä detaljeista! Miltäs kuulostaa?
Tämä siis SUNNUNTAINA 15.4.2007!