• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 12.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Otetaiskos sunnuntaina hieman rauhallisemmin? Tai ainakin kyykkymieh... eiku -henkilöt saisivat odotella meitä/minua Nynny-ryhmäläisiä/-ryhmäläistä?
tounge.gif
Kyllähän porukka on aina kasattu viimeistään röökitauoilla, joten hitaammin ajaminen ei haittaa mitään. Nyt oli ongelmana se, että ainakin kahdesta risteyksestä käännyttäessä letkan viimeinen ei muistanut tai tiennyt jäädä odottamaan loppupäätä.
ehottomasti hitaatki rohkeesti mukaan....mä on tämmönen kukka hattu
blush.gif
ja hienosti muut on jaksanu aina odotella
bowdown.gif
yhen kerran vaa jääny kelkasta pois.....ja sitki löydettii mu joukko...
niinku hartza sano pidä aina huolta takanaolevasta,kun käänyt jäät odottamaan ennen tai jälkeen risteyksen niin et takana oleva näkee mihin oot menossa ja sit taas voi vetää naama punasena kunnes tulee seuraava käännös
biggrin.gif

nii ja aina hyvä olla vetäjän numero...mull on jo aika liuta numeroita
wink.gif

mä pääsen yheltä töistä.....eli sit melkein heti valmis....ku mä oisin menoss sinne poriin päin...ja matka seura kelpais...en ihan heti tuu takas sieltä...joko jään yöks tai sit illalla himaan...en tiiä onks säkkylä siellä päin...
nixweiss.gif
Säkylä on tuolla samalla suunnalla... matkalla Poriin

sanoi:
kyselin jo jensiä joukkueen johtajaks mu jensukka vetää edellisenä iltana
033102beer_1_prv.gif
ja voi la olla
ghostface.gif
Sulla on virheellistä tietoai: lauantaina illalla mä vasta
033102beer_1_prv.gif

Päivällä oon vielä ihan ajokunnossa
ghostface.gif
Mutta vielä sunnuntaiksikin PITÄÄ SAADA kimppakiv.. eiku -ajelut pydeen!
biggrin.gif
Lämmintä on luvassa. Mennään vaikka Pulkkilanharjulle tai vaikka Vinku-Intiaan eli ois kiva heittää joku vähän pidempi lenkki! Kahvi voi hyvinkin olla parempaa yli 200 km päästä pk-seudusta?
tounge.gif
Lähtö pitäisi/voisi tapahtua jo aamupäivän puolella.

Otetaiskos sunnuntaina hieman rauhallisemmin? Tai ainakin kyykkymieh...   eiku -henkilöt saisivat odotella meitä/minua Nynny-ryhmäläisiä/-ryhmäläistä?  
tounge.gif
Kyllähän porukka on aina kasattu viimeistään röökitauoilla, joten hitaammin ajaminen ei haittaa mitään. Nyt oli ongelmana se, että ainakin kahdesta risteyksestä käännyttäessä letkan viimeinen ei muistanut tai tiennyt jäädä odottamaan loppupäätä.
Joo, ei sitä vauhtia tarvitse kärjessä hiljennellä, jos perässä tiedetään minne mennä. Mutta esim. liikennevalojen takia (kuten ttuttulle kävi 2x) jää letkasta, joutuu kiinniottamiseksi ajamaan jo suhteettoman kovaa pitkiäkin matkoja--> alkaa tosiaan kortti olemaan herkässä.

Muutenhan tuo vauhti oli ihan mukavaa, ei mene hyvät mutkat hukkaan..
wink.gif

Otetaiskos sunnuntaina hieman rauhallisemmin? Tai ainakin kyykkymieh...   eiku -henkilöt saisivat odotella meitä/minua Nynny-ryhmäläisiä/-ryhmäläistä?  
tounge.gif
Joo, ei sitä vauhtia tarvitse kärjessä hiljennellä, jos perässä tiedetään minne mennä. Mutta esim. liikennevalojen takia (kuten ttuttulle kävi 2x) jää letkasta, joutuu kiinniottamiseksi ajamaan jo suhteettoman kovaa pitkiäkin matkoja--> alkaa tosiaan kortti olemaan herkässä.

Muutenhan tuo vauhti oli ihan mukavaa, ei mene hyvät mutkat hukkaan..
wink.gif
Jep. Näin se meni hienosti (harjoittelun tuloksena) viime syksynä. Pysähtelin kylläkin kärjessä hiukan useammin, että häntäkin sai välillä kärjen kiinni. Pitäs muistaa stoppailla useammin, mutta kun oon vähentänyt radikaalisti tupakin polttoa niin ei voi sillä verukkeellakaan pysähtyä
biggrin.gif

Ite haluttais ajella esim. Nihtisilta-Lahnus-Vihti-Jokikunta-Saukkola-mt 1090 Lohjalle- Siuntio-Virkkala
sitten jollain tele-siirtymällä vaikka karjaan ABC:lle (siellähän on se snappertunan pätkäkin) sieltä ei olis paha matka esim. Pohjaan, josta Karjalohjalle, josta Lohjalle Karstun ja Roution suuntaan mutkapätkiä pitkin. Siitä sitten Lohja-Siuntio-Evitskog (jos ei kortti vielä ole lähtenyt)-Kauklahti->?

Tuossa ei ajeta samoja teitä kahta kertaa vaikka joidenkin paikkakuntien läpi kahdesti mennäänkin... Niin ja matkaakin kertyy aika hyvin ja .. Karjaalla voi vaikka syödä..

Edit: hitto tulee tossa sittenkin kahteen kertaan lohja-siuntio tie 116.. mitähän mä oikein mietin..

mä pääsen yheltä töistä.....eli sit melkein heti valmis....ku mä oisin menoss sinne poriin päin...ja matka seura kelpais...en ihan heti tuu takas sieltä...joko jään yöks tai sit illalla himaan...en tiiä onks säkkylä siellä päin...
nixweiss.gif

sanoi:
033102beer_1_prv.gif
ja voi la olla
ghostface.gif
033102beer_1_prv.gif

ghostface.gif
biggrin.gif
Lämmintä on luvassa. Mennään vaikka Pulkkilanharjulle tai vaikka Vinku-Intiaan eli ois kiva heittää joku vähän pidempi lenkki! Kahvi voi hyvinkin olla parempaa yli 200 km päästä pk-seudusta?
tounge.gif
Lainaan törkeästi itseäni; Tuli Tosi Hieno reittiehdotus Mr Jii-Äm:ltä:
Vihdintie --> Läyliäinen --> Räyskälä --> Letkuntie --> Somero --> (Tässä välissä on jotain pikkupitäjiä joiden nimiä ei muista) --> Tarvasjoki --> Lieto --> Paimio --> Salo --> Teijo --> (taas unohtuu paikannimet) Pohja --> Fiskars --> Siuntio --> Länsiväylä

Alkuosa on vaan niitä perinteisiä Uudenmaan pikkuteitä, sitte päästään vanhalle Härkätielle, ja takaisin tullaan vanhaa Kuninkaantietä seuraillen. Puoliskon ajelee kolmeen tuntiin, eli taukoineen koko lenkkiin menee varmasti koko päivä.
Lähtöpaikkana vaikkapa Lahnuksen Shell, missä eilenkin pistäydyttiin. Lähtöaika olisi suht aikainen; klo 9-10, eli ehdotan klo 10? Vetäjänä Jii-Äm ja minä Peräsmiehenä . Hommasin GT2-kartan eli kun ennen lähtöä pidetään pikku briiffi, niin sovitaan siinä detaljeista! Miltäs kuulostaa?
smile_org.gif

Tämä siis SUNNUNTAINA 15.4.2007!

Ite haluttais ajella esim. Nihtisilta-Lahnus-Vihti-Jokikunta-Saukkola-mt 1090 Lohjalle- Siuntio-Virkkala
sitten jollain tele-siirtymällä vaikka karjaan ABC:lle (siellähän on se snappertunan pätkäkin) sieltä ei olis paha matka esim. Pohjaan, josta Karjalohjalle, josta Lohjalle Karstun ja Roution suuntaan mutkapätkiä pitkin. Siitä sitten Lohja-Siuntio-Evitskog (jos ei kortti vielä ole lähtenyt)-Kauklahti->?

Tuossa ei ajeta samoja teitä kahta kertaa vaikka joidenkin paikkakuntien läpi kahdesti mennäänkin... Niin ja matkaakin kertyy aika hyvin ja .. Karjaalla voi vaikka syödä..
Oli vähän taka-ajatuksena kurvailla tuonne koillisen suuntaan, Poria kohti niin piipukin sais ajaa osan matkaa mukana letkassa?

Oli vähän taka-ajatuksena kurvailla tuonne koillisen suuntaan, Poria kohti niin piipukin sais ajaa osan matkaa mukana letkassa?[/QUOTE]
Vai luoteeseen?

Ite tarkoitin sunnuntaita, kumpana päivänä siis porin suunta?

Toi läyliäinen-räyskälä.. jne.. sunnuntaina kuullosti myös hienolta. Lauantaina on vaimo töissä, joten silloin varmaan laatoitan sitä kylppäriä..

nixweiss.gif

sanoi:
033102beer_1_prv.gif
ja voi la olla
ghostface.gif
033102beer_1_prv.gif

ghostface.gif
biggrin.gif
tounge.gif
Lainaan törkeästi itseäni; Tuli Tosi Hieno reittiehdotus Mr Jii-Äm:ltä:
Vihdintie --> Läyliäinen --> Räyskälä --> Letkuntie --> Somero --> (Tässä välissä on jotain pikkupitäjiä joiden nimiä ei muista) --> Tarvasjoki --> Lieto --> Paimio --> Salo --> Teijo --> (taas unohtuu paikannimet) Pohja --> Fiskars --> Siuntio --> Länsiväylä

Alkuosa on vaan niitä perinteisiä Uudenmaan pikkuteitä, sitte päästään vanhalle Härkätielle, ja takaisin tullaan vanhaa Kuninkaantietä seuraillen. Puoliskon ajelee kolmeen tuntiin, eli taukoineen koko lenkkiin menee varmasti koko päivä.
Lähtöpaikkana vaikkapa Lahnuksen Shell, missä eilenkin pistäydyttiin. Lähtöaika olisi suht aikainen; klo 9-10, eli ehdotan klo 10? Vetäjänä Jii-Äm ja minä Peräsmiehenä . Hommasin GT2-kartan eli kun ennen lähtöä pidetään pikku briiffi, niin sovitaan siinä detaljeista! Miltäs kuulostaa?
smile_org.gif

Tämä siis SUNNUNTAINA 15.4.2007!
fiskars räyskälä oli ainakin viime kesänä paikoittain aika heikossa hapessa roudan jne vaurion takia ja siellä oli myös osissa mutkissa hiekkaa..

hienoja pätkiä mut kannattaa vetää varovasti jos on kunto pahentunu

Oli vähän taka-ajatuksena kurvailla tuonne koillisen suuntaan, Poria kohti niin piipukin sais ajaa osan matkaa mukana letkassa?
Vai luoteeseen?

Ite tarkoitin sunnuntaita, kumpana päivänä siis porin suunta?

Toi läyliäinen-räyskälä.. jne.. sunnuntaina kuullosti myös hienolta. Lauantaina on vaimo töissä, joten silloin varmaan laatoitan sitä kylppäriä..[/QUOTE]
Tuon sunnuntaiajelun meinaan ottaa """tosissaan""" eli YRITÄN pitää paremmin huolta peräpäästä (ehh... 2-mielisyys
biggrin.gif
)! Hävettää vieläkin tuo eilinen, mutta nyt on karttakin mukana ja reitti tiedossa!
062802moto_prv.gif

sanoi:
ja reitti tiedossa!  

Niin reitti tiedossa posliineillakin  
tounge.gif
Tarkoitatko näitä keväällä nupustaan kukkaan puhkeavia Sinivuokkoja?
biggrin.gif
No niitäpä tietenki...Ja minulla kun on pahanlaatuinen sinivuokko allergia...P**kele!!
Kyllähän nykyään allergiaan kuin allergiaan on lääkkeet keksitty, mutta millä sä kerrot pyörälle, ettei aivasta väärässä kohdassa..
biggrin.gif

Eiks nää reitit oo vaan hämäystä..
wink.gif

Tuon sunnuntaiajelun meinaan ottaa """tosissaan""" eli YRITÄN pitää paremmin huolta peräpäästä (ehh...  2-mielisyys  
biggrin.gif
)!
Ainiin vaimo sanoi eilen, että oli kiva ajella kun takana tulija ei ahdistellut liian lähellä. Siis se pätkä jossain Lepsämässä kun päästit meidät ohi ja jatkoit perässä. Sanoi, että lähtee mieluummin ajelemaan sinun kanssa, niin ei tarvii vetää vieteri kireellä. Vaimon pyörä on muuten kuristettu vielä tän kesän.

Mutta peräpäästä et sitten pidä huolta!
biggrin.gif

kivaa oli joo vaikka zapsterin ja shwoomien kanssa jättäydyttiin kyydistä pois lahnuksessa..
ensi kertaa odotellessa..

Tuon sunnuntaiajelun meinaan ottaa """tosissaan""" eli YRITÄN pitää paremmin huolta peräpäästä (ehh... 2-mielisyys
biggrin.gif
)!
Ainiin vaimo sanoi eilen, että oli kiva ajella kun takana tulija ei ahdistellut liian lähellä. Siis se pätkä jossain Lepsämässä kun päästit meidät ohi ja jatkoit perässä. Sanoi, että lähtee mieluummin ajelemaan sinun kanssa, niin ei tarvii vetää vieteri kireellä. Vaimon pyörä on muuten kuristettu vielä tän kesän.

biggrin.gif
Kuristettu 100 kilowattiin?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ja syksyllä siittä irtoaa 200 kw:a?
biggrin.gif

Tuon sunnuntaiajelun meinaan ottaa """tosissaan""" eli YRITÄN pitää paremmin huolta peräpäästä (ehh...  2-mielisyys  
biggrin.gif
)!

biggrin.gif
Kuristettu 100 kilowattiin?  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ja syksyllä siittä irtoaa 200 kw:a?  
biggrin.gif
Ei kyllä se lähempänä sitä 25kw on kun 100kw...
wink.gif

Back