• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 12.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei kykene ennen kuin on saanut uudet rinkulat mopon alle..
sad_orig.gif

no ei tietenkää pääse
bawling.gif
panun osa tulee vasta huomenna..enkä muutenkaa ihan vielä uskalla ajaa..viikonloppuna sit...ni ja töissäki vielä tohon aikaan ollaa
baaa.gif

Mut vois kai sitä käydä tänäänkin vilkaisemassa kuuden
pintaan, jos joku ("sokea" arktinen sukeltaja
biggrin.gif
) paikalle sattuu eksymään...
ajelemaan ajattelin mennä joka tapauksessa
Mä voisin kanssa ajella sinne tänäänkin kuudeksi.
sport05.gif
Olitteko tänään? Taisi olla tuulista? Huomiseksikin on luvattu tuulista, mutta siitä 5! Aikas lämpimältä ja keväiseltä kuitenkin tuntui, kun kävin lenkillä. Ja hei...! Suunnitelkaa kaikki jotain kivaa iltalenkkiä. Porkkalassa on käyty jo monta kertaa - jonnekin muualle siis
sport05.gif
smile_org.gif

Onko teillä mitään aavistusta mihin suuntaan lähdette? 17.30 en millään ehdi Nihtisiltaan, koska haen mopon vihdoin ajoon tänä iltana, mutta ööh, jos länteen päin lähdette voisin tavalla tai toisella päästä messiin...

Niin, siis mun startti about klo 18 Lahnuksesta.

Onko teillä mitään aavistusta mihin suuntaan lähdette? 17.30 en millään ehdi Nihtisiltaan, koska haen mopon vihdoin ajoon tänä iltana, mutta ööh, jos länteen päin lähdette voisin tavalla tai toisella päästä messiin...

Niin, siis mun startti about klo 18 Lahnuksesta.
Baijerin Traktoritehdas on siis hoitanut hommansa?
smile_org.gif
Hieno homma! Reitti on aivan avoin. Esitin toiveen, että ei Porkkalaan tällä kertaa, kun siellä on käyty jo monta kertaa. Jos Köpi ehdottaisi, mihin suuntaan Nihtisillasta lähdettäisiin, että "törmäisimme" jossain reitin varrella?
sport05.gif

Pysyyköhän Trumppani teidän perässä
biggrin.gif

Kiva olisi lähteä mukaan jyskyttämään, jos vain aika antaa periksi
buttrock.gif

Olitteko tänään? Taisi olla tuulista?
ABC:lle kerääntyivät jo eilen Cinny, Jens ja mä. Cinny jätti Buellillaan lenkin väliin tuulen takia, mutta Jensin kanssa ajettiin vajaat sata kilsaa. Suhteellinen tuuli muuttuu vauhdin kasvaessa vastaiseksi, joten ei se juurikaan heitellyt
smile_org.gif
.
ootte kyl hulluja jensin kaa...
biggrin.gif
mua ei ois kyl saanu naku panun kaa tohon tuulen mikä eilen oli
eek.gif

Viimekerralla väsytti Saksan reissu, jos vaikka tällä kertaa pääsis tulemaan
smile_org.gif

Ei vaan ajellaan jotenkin sillä tavalla, että Köpi pääsee mukaan Lahnuksen Shelliltä
Oishan se kiva teitä nähdä...näillä näkymin olisin starttivalmiina Lahnuksen Shellillä about 18 - 18.15, eli jos noihin aikoihin sinne päin jotain kautta kruisaatte, niin ois aika kliffaa. Tostahan vois suunnistaa jonnekin Lepsämä - Perttula - Röykkä suuntaan tjsp. Mä en tunne sitä seutua kyllä oikein hyvin.

Tai jos oikein kylmä, niin heitetään Bodomin lenkki ja koteihimme sit saunomaan  
wink.gif

Itseäkin haluttaisi tulla kun on takakumikin uusittu kawaan, mutta toi kylppärin laatoitus on vaiheessa.. ellei sitten anna jo laitettujen laattojen kuivua perjantaille asti..
tounge.gif

Koskas käydään Espoo-> metsiä pitkin->Lohja-Routio-Karjalohja-Virkkala-Siuntio-> espooseen jostain Kirkkonummen metsistä tai lyhempi kun on vielä vilpoiset illat:

Espoosta-->"lohja-siuntio-virkkala" -->espooseen päin

Tai sitten joku Espoosta->Lohjan vesitorni-saukkola (1090)-sieltä 1072 tielle ja alas Karstun ja Roution suuntaan 1070 Lohjan keskustan läpi takaisin päin tai sitten vielä Siuntion suuntaan ja sieltä takas Espooseen päin...

Vähän vielä aukkoja noissa alku ja loppureiteissä... mennään Lahnuksen kautta..
biggrin.gif
taitaa tulla vähän liian pitkiä iltareiteiksi?

Back