• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu 11.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taas ajeltaisiin ja kahviteltaisiin porukalla jos sopii.

Tällä kertaa lähtöpaikkana Esso Nuolitie, Vantaa ja lähtöaika klo 17.30.

Ei mennä kauhean etäälle ja yritetään keritä takaisin ennen pimeän tuloa. Mutkia on matkassa, siis tiellä, ihan riittävästi ja itselle ainakin jokunen ihan uusikin.

Tankataan ja tyhjennetään sitten ihan normaaliin tapaan ennen reissua. Kaikkien pitäisi päästä koko reissu läpi tankillisella helpostikin, joten emme pysähtele tankkailemaan (kahville kuitenkin) matkanvarrella.

Tällä reissulla on kuvaaminen niin kameralla kuin videolla sallittu ja suotavaa olisi että sitä myös tehtäisiin mahdollisimman paljon.

kaikkia siis kytätään ja kuvataan ja videoidaan ja julkaistaan ja sillai. Se joka moisesta ei pidä niin tulee mulle siitä sanomaan ennen kuin lähdetään.
thumbs-up.gif

062802jumpie_prv.gif
 Tuo lähtöpaikka olisi mulle just passeli! Saattaa hyvinkin olla että tulisin edustamaan joukon häntäpäätä.

Täytyy tulla mopolla töihin niin kerkiää mukaan, minäkin saatan videoida
033102bebe_1_prv.gif

Pitäisköhän sitä tulla nuljuamaan peräpäähän. Koko kesän ollu mukamas niin kiire ettei oo ehtiny. Taitaa olla vielä melkein kesän paras kelikin. Sen verran juntti olen etten vieläkään jaksa visiiriä vaihtaa, pitää lähteä kesken pois jos lenkki venyy.

Jos vaan pääsen töistä karkaamaan etuajassa niin voisin tulla, eli ehdoton ehkä...

Tääkin tipu vois änkkästä mukaan jos selvii tästä lunssasta ja on hyvä ilma.
sport05.gif

Kerta nyt lähetään nurkilta taas....tosin minne päin tullaan takas??

Hei, systiskin katos tulossa niin määkin sit tiettys on taas kaks hiljasta ujoa typykkää mukan
lookaround_orig.gif

Mukana mukana - toivottavasti toi sade pikkasen helpottaa tänhetkisestä tilanteesta
crazy.gif

Sattupas sopivasti- mun "työmaalle"
biggrin.gif
ja mä viel töissä.
Keskustelin Esson "pomon" kanssa ja tankkasit tai et, tervetuloa noutamaan ilmainen kahvilippu makin puolelta
062802moto_prv.gif

Back