Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt kun Petri12r laitto boldilla tonne aloitusviestiin niin nyt mäkin olisin huomannu ihan itte...V#ttu mä oon sokee.. katoin vaan, että siinä on nimilistaa...Niinhän tonne aloitusviestiin on editoitu klo 11:29 tänään.Voidaanko tilaisuus jo vahvistaa pidettäväksi tänään? Ilma ei näyttäisi olevan este..
Tiedän sitten hankkiutua täältä duunista ajoissa ulos...![]()
![]()
Makkaraa odotellessa..
Siis teltat ja makuupussit varuiks mukaan, jos menee pitkäks.Vielä yksi pikkujuttu, mun taskussani tulee olemaan numerolappu, se ken saa grillistä niin monennen makkaran, saapi palkinnoksi "väkijuoma-lekan".
Eli jos lapussani on esim. nro 7, niin lekan voittaa se ken ottaa seitsemännen makkaran.
saadaan siis laatukuviaVääntäydymme paikalle Yammuttaren kans Kotilolla.
Mä tuun 2-tahdilla sinne, eli seuraat vain savuvanaa, niin olet perässä...Kiirutta pitää 17:48 lähtöön, vai venyyköhä se hieman....![]()
Kipparilehden tutka näytti lännestä kirkastuvaa ja meren äärellähän siellä ollaan, niin toi veneilijöiden sää näytti hyvältä
Ainakin sitten perässä, jos tebskun porukka on kerinnyt mennä, ei ehkä viitti ajaa teittiä kiinni![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tässä muutama pokkariräpsy : Kuvat . NetValokuvia odotellessa![]()
Pitikin sanoa prkl, pari minsaa tän jälkeen soi puhelin että sarvieläin oli aiheuttanut hieman ohjelmaa tuolla - asianosainen kertokoot jos haluaa...letka pääsi ehjänä perille vaikka joku hirviäkin bongaili.