• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-27.9. Grillaa Porkkalassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voidaanko tilaisuus jo vahvistaa pidettäväksi tänään? Ilma ei näyttäisi olevan este..

Tiedän sitten hankkiutua täältä duunista ajoissa ulos...
tounge.gif
Niinhän tonne aloitusviestiin on editoitu klo 11:29 tänään.
V#ttu mä oon sokee.. katoin vaan, että siinä on nimilistaa...
tounge.gif

Makkaraa odotellessa..
No nyt kun Petri12r laitto boldilla tonne aloitusviestiin niin nyt mäkin olisin huomannu ihan itte...
on kato niin nälkä, että näköä haittaa.. Eilisestä paastonnut, että jaksaa syödä kaikkien peruuttaneiden makkarat..
character0104.gif

Ei vaan, tällä hetkellä maha on täynnä, mutta eiköhän se ruokahalu taas palaa iltaa kohden..
smile_org.gif

Eiköhän siellä tarkene ajokamat päällä, vielä kun muistais ottaa varikkopipon mukaan ettei näytä tältä..
character0233.gif

Kiirutta pitää 17:48 lähtöön, vai venyyköhä se hieman....
nixweiss.gif

Kipparilehden tutka näytti lännestä kirkastuvaa ja meren äärellähän siellä ollaan, niin toi veneilijöiden sää näytti hyvältä
tounge.gif
tounge.gif
Ainakin sitten perässä, jos tebskun porukka on kerinnyt mennä, ei ehkä viitti ajaa teittiä kiinni
062802moto_prv.gif
baaa.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Vielä yksi pikkujuttu, mun taskussani tulee olemaan numerolappu, se ken saa grillistä niin monennen makkaran, saapi palkinnoksi "väkijuoma-lekan".

Eli jos lapussani on esim. nro 7, niin lekan voittaa se ken ottaa seitsemännen makkaran.

Kiirutta pitää 17:48 lähtöön, vai venyyköhä se hieman....
nixweiss.gif

Kipparilehden tutka näytti lännestä kirkastuvaa ja meren äärellähän siellä ollaan, niin toi veneilijöiden sää näytti hyvältä
tounge.gif
tounge.gif
Ainakin sitten perässä, jos tebskun porukka on kerinnyt mennä, ei ehkä viitti ajaa teittiä kiinni  
062802moto_prv.gif
baaa.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Mä tuun 2-tahdilla sinne, eli seuraat vain savuvanaa, niin olet perässä...

Pukkas sitten nuhakuumeen päälle, joten enpä viitti lähtee pöksyjä kastelemaan..
sad_orig.gif

Joten syökäähän munkin puolesta
smile_org.gif
.

kiitos järjestäjille ja sille peuralle mikä hyppi pois tieltä aiheuttaen muutaman huti lyönnin pumpussa
biggrin.gif

porkkalan pätkä oli haastava valosassa ja pimeessä...hmm....mielenkiintonen
biggrin.gif

Kiitos makkaranpaistajille (Petri, Petri ja Andy) ja Köpille putelista
bowdown.gif

Vähän oli pimiää takastullessa, mut onneks mopossa on hyvä valot
tounge.gif

Kiitos järjestäjille!! Ja kiitos hyvästä kahvista!
bowdown.gif

Toivottavasti ei ollut ilkeä sarvipää, joka oli hoitanut ohjelmaa...

Back