• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-27.9. Grillaa Porkkalassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset Andy, Petri12r ja tr3 järkkäilyistä. Köpille kiitos huomion osoituksesta. Muukalle tsemppiä.

Eiköhän me tällainen eräretki järkätä toistekin.
Toivottavasti. Ja jos näin, niin voin kertoa että silloin saatte myös sitä, joka tällä kertaa jäi yritykseksi.
withstupid.gif
Jännää....mitä me jäätiin vaille?  
omg.gif
No peikkoheviä!
033102bebe_1_prv.gif

..tai jotain muuta hissimusiikkia.
smile_org.gif
ukolla oli mukana bändi, vaan ei laatu hifit suostuneet yhteistyöhön.. oli kuitenkin aikas hienot poppi vehkeet

Kiitos vaan miunki puolesta... makkara ei kyllä maistunu sen kahvikupposen jälkeen enää. Tais olla turhan tuhtii tavaraa meikäläisen herkälle vattalle
biggrin.gif
Mut seura oli hyvää.

Juu, ei tuo pimeellä meneminen ole mitään herkkua. Ja takaritsalla kun oot muutenki vähän "sokkona".

Muukalle semppii, se on tosiaan vaan muovia
thumbs-up.gif

Mitäs siinä hiekkapätkällä tapahtui
nixweiss.gif
Oliko jotain tilannetta, kuulalaakereita ehkä
nixweiss.gif
Kiitokset munkin puolesta makkaroista ja seurasta järjestelijöille. On se hienoa kun joku jaksaa nähdä vaivaa!
bowdown.gif

Ja mitä tulee tohon hiekkapätkään, niin olihan siellä vähän ohjelmaa. Piti bulu sitten käyttää kyljellään ja itseni keräilin pusikosta...
lookaround_orig.gif
Ei mitään havaintoa mitä tapahtui, tähyilin jo asfaltille kääntymistä kunnes yhtäkkiä vaan pyörästä lähti etupyörä alta ja tajusin sen kun olin puskassa. Ilmeisesti ajoin kuoppaan, ainakin jotain kuoppaa siinä juuri ennen väistin, mutta jarruakaan en ehtinyt käyttää. Vauriot oli onneksi varsin kosmeettisia; jarrukahva vähän vääntyi, peili meni halki ja crashpad otti suurimmat naarmut vastaan. Putkeen tuli vähän naarmuja, muttei sen kummempaa. Suurempaa on luonnollisesti kuskin ketutus, puhumattakaan egon naarmuista
biggrin.gif
Noh, tekevälle sattuu tai jotain kai
tounge.gif

Kiitoksia omasta puolesta. Mukavaa, että tällainen makkararetki sai noin paljon porukkaa liikkeelle. Nuotiopannukaffet tuntu maistuvan ja Wilhelmiä oli varattuna 24 pakettia, eli 96 pötkylää, joista meidän siivojien palkaksi jäi vielä kymmenkunta. Pimeä vaan yllättää näin syksyllä aikaisin, mutta kesää kohti ollaan taas menossa. Paluumatkalla sitten olikin ikävä sessio, josta onkin jo luettavaa ja kuvia tuossa aikaisemmin. Onneksi ei sen pahemmin käynyt.

Kiitos vielä tr3 ja Andy kokkailu/puunpilkkomis/siivous ja muusta yhteistyötä. Mukavahan tällaiselle porukalle on juttuja järkkäillä.

Sadan euron budjettikin käytettiin tarkasti, kauppakuitissa lukee 99,90 €.

Suuret kiitokset järjestäjille

Olihan sitä makkaraa reilustikin, ku tällänen possukin sai vattansa täytee
smile_org.gif

Kaikille kippaajille, henkisten särkyjen parantelua..
Muovia saa kaupasta..

p.s niin minullekin sanottii

Kiitos järjestäjille mukavasta "eräretkestä" oli mukava sessio  
smile_org.gif

Muukalle ja Cinnylle tsemppiä!

Mitäs siinä hiekkapätkällä tapahtui
nixweiss.gif
Oliko jotain tilannetta, kuulalaakereita ehkä
nixweiss.gif
Kiitokset munkin puolesta makkaroista ja seurasta järjestelijöille. On se hienoa kun joku jaksaa nähdä vaivaa!
bowdown.gif

Ja mitä tulee tohon hiekkapätkään, niin olihan siellä vähän ohjelmaa. Piti bulu sitten käyttää kyljellään ja itseni keräilin pusikosta...
lookaround_orig.gif
Ei mitään havaintoa mitä tapahtui, tähyilin jo asfaltille kääntymistä kunnes yhtäkkiä vaan pyörästä lähti etupyörä alta ja tajusin sen kun olin puskassa. Ilmeisesti ajoin kuoppaan, ainakin jotain kuoppaa siinä juuri ennen väistin, mutta jarruakaan en ehtinyt käyttää. Vauriot oli onneksi varsin kosmeettisia; jarrukahva vähän vääntyi, peili meni halki ja crashpad otti suurimmat naarmut vastaan. Putkeen tuli vähän naarmuja, muttei sen kummempaa. Suurempaa on luonnollisesti kuskin ketutus, puhumattakaan egon naarmuista
biggrin.gif
Noh, tekevälle sattuu tai jotain kai
tounge.gif
Ai sääki konttailit siellä, onneks ei ton pahemmin käyny, lisää korjausta bululle
biggrin.gif
mitä siitä ei oo vielä vaihettu?

Pikkasen "hävetti" tulla autolla, mut paluumatkalla ei enää
smile_org.gif
, pimeetä ja lipsuvaa näytti olevan ja finaalissa viel sumua.
Onneksi ei pahemmin sattunut kyljelleen menossa, talvi aikaa fiksata mopo ja oma nahka onneks paranee nopeesti.
Sinäkö olit sillä "korkealla mersulla" tuuppimassa porkkalassa mulle ja eukolle vauhtia?
biggrin.gif

Ai sääki konttailit siellä, onneks ei ton pahemmin käyny, lisää korjausta bululle
biggrin.gif
mitä siitä ei oo vielä vaihettu?
Joo määki konttailin, eihän bulu vielä ookaan käynyt kyljellään kertaakaan
tounge.gif
Tätä menoa siitä vaihdetaan kaikki osat - joko takuuseen tai mun ansiosta
biggrin.gif
No, onneks tosiaan selvittiin varsin vähäisillä vaurioilla, muovia saa aina uutta vaikka se onkin mun beibe
biggrin.gif

Köpille erityiskiitos  
blush.gif
jensin,rimmonin ja munkin puolesta  ( kuka toi munkki on
nixweiss.gif
)
Munkki on mies naisten vaatteista  
tounge.gif
Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi.  
tounge.gif
Tääkös selittää sen lämmin halaus- asennon jolla RIMMON oli mua vastaanottamassa...  jos RIMMON onkin maailmojasyleilevä munkki...  vai oisko se halaus sittenkin ollu menossa puuwelle, niinkuin se hädissään alkoi selittään...  kuka tietää mikä tässäkin se totuus on....

Köpille erityiskiitos  
blush.gif
jensin,rimmonin ja munkin puolesta  ( kuka toi munkki on
nixweiss.gif
)
Munkki on mies naisten vaatteista  
tounge.gif
Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi.  
tounge.gif
Tääkös selittää sen lämmin halaus- asennon jolla RIMMON oli mua vastaanottamassa...  jos RIMMON onkin maailmojasyleilevä munkki...  vai oisko se halaus sittenkin ollu menossa puuwelle, niinkuin se hädissään alkoi selittään...  kuka tietää mikä tässäkin se totuus on....
kirsiä yritin halata, niin heti joku karvanaama yritti tunkee väliin. pkl.
tounge.gif

Köpille erityiskiitos  
blush.gif
jensin,rimmonin ja munkin puolesta
Äläkääs ny jätkät ees viittikö kääntää tätä näin päin.

Pienimuotoinen huomionosoitus vaivannäöstänne oli mun ja monen muun mielestä enemmän kuin paikoillaan, jatketaan ensi kesänä samalla tyylillä.

Nyt ei sit muuta kuin "motoristin eliksiiriä" kurkusta alas, onhan viikonloppu.

Kiitos järjestäjille.
buttrock.gif
Sekä erityiskiitos Mintulle tien näyttämisestä. Pitäisi tosiaan suunnata toi Hornan valo näyttämään muualle kuin kahden metrin päähän
withstupid.gif

Back