G
Guest
Guest
Kiitokset Andy, Petri12r ja tr3 järkkäilyistä. Köpille kiitos huomion osoituksesta. Muukalle tsemppiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ukolla oli mukana bändi, vaan ei laatu hifit suostuneet yhteistyöhön.. oli kuitenkin aikas hienot poppi vehkeetNo peikkoheviä!Jännää....mitä me jäätiin vaille?Toivottavasti. Ja jos näin, niin voin kertoa että silloin saatte myös sitä, joka tällä kertaa jäi yritykseksi.Eiköhän me tällainen eräretki järkätä toistekin.![]()
![]()
![]()
..tai jotain muuta hissimusiikkia.![]()
Kiitokset munkin puolesta makkaroista ja seurasta järjestelijöille. On se hienoa kun joku jaksaa nähdä vaivaa!Mitäs siinä hiekkapätkällä tapahtuiOliko jotain tilannetta, kuulalaakereita ehkä![]()
![]()
Ai sääki konttailit siellä, onneks ei ton pahemmin käyny, lisää korjausta bululleKiitokset munkin puolesta makkaroista ja seurasta järjestelijöille. On se hienoa kun joku jaksaa nähdä vaivaa!Mitäs siinä hiekkapätkällä tapahtuiOliko jotain tilannetta, kuulalaakereita ehkä![]()
![]()
![]()
Ja mitä tulee tohon hiekkapätkään, niin olihan siellä vähän ohjelmaa. Piti bulu sitten käyttää kyljellään ja itseni keräilin pusikosta...Ei mitään havaintoa mitä tapahtui, tähyilin jo asfaltille kääntymistä kunnes yhtäkkiä vaan pyörästä lähti etupyörä alta ja tajusin sen kun olin puskassa. Ilmeisesti ajoin kuoppaan, ainakin jotain kuoppaa siinä juuri ennen väistin, mutta jarruakaan en ehtinyt käyttää. Vauriot oli onneksi varsin kosmeettisia; jarrukahva vähän vääntyi, peili meni halki ja crashpad otti suurimmat naarmut vastaan. Putkeen tuli vähän naarmuja, muttei sen kummempaa. Suurempaa on luonnollisesti kuskin ketutus, puhumattakaan egon naarmuista
Noh, tekevälle sattuu tai jotain kai![]()
![]()
Sinäkö olit sillä "korkealla mersulla" tuuppimassa porkkalassa mulle ja eukolle vauhtia?Pikkasen "hävetti" tulla autolla, mut paluumatkalla ei enää, pimeetä ja lipsuvaa näytti olevan ja finaalissa viel sumua.![]()
Onneksi ei pahemmin sattunut kyljelleen menossa, talvi aikaa fiksata mopo ja oma nahka onneks paranee nopeesti.
Munkki on se mies naisten vaatteissaKöpille erityiskiitosjensin,rimmonin ja munkin puolesta ( kuka toi munkki on
)![]()
Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi.Munkki on mies naisten vaatteistaKöpille erityiskiitosjensin,rimmonin ja munkin puolesta ( kuka toi munkki on
)![]()
![]()
Joo määki konttailin, eihän bulu vielä ookaan käynyt kyljellään kertaakaanAi sääki konttailit siellä, onneks ei ton pahemmin käyny, lisää korjausta bulullemitä siitä ei oo vielä vaihettu?![]()
Heh...touche...Munkki on mies naisten vaatteistaKöpille erityiskiitosjensin,rimmonin ja munkin puolesta ( kuka toi munkki on
)![]()
![]()
Tääkös selittää sen lämmin halaus- asennon jolla RIMMON oli mua vastaanottamassa... jos RIMMON onkin maailmojasyleilevä munkki... vai oisko se halaus sittenkin ollu menossa puuwelle, niinkuin se hädissään alkoi selittään... kuka tietää mikä tässäkin se totuus on....Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi.Munkki on mies naisten vaatteistaKöpille erityiskiitosjensin,rimmonin ja munkin puolesta ( kuka toi munkki on
)![]()
![]()
![]()
kirsiä yritin halata, niin heti joku karvanaama yritti tunkee väliin. pkl.Tääkös selittää sen lämmin halaus- asennon jolla RIMMON oli mua vastaanottamassa... jos RIMMON onkin maailmojasyleilevä munkki... vai oisko se halaus sittenkin ollu menossa puuwelle, niinkuin se hädissään alkoi selittään... kuka tietää mikä tässäkin se totuus on....Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi.Munkki on mies naisten vaatteistaKöpille erityiskiitosjensin,rimmonin ja munkin puolesta ( kuka toi munkki on
)![]()
![]()
![]()
Äläkääs ny jätkät ees viittikö kääntää tätä näin päin.Köpille erityiskiitosjensin,rimmonin ja munkin puolesta![]()