• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK 14.5 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
*kiroileepi* Myöhästyin Ruskeasuolta 12 min. Ee voe mittää. Ajelin sit itekseni pari tuntia. Olisin varmaan nyt nääntyneenä jossain Porvoon erämailla, ellei puhelimessa olis riittänyt virtaa soittaa reittiapua.
Ei ihme että myöhästyit, kun ei meillä täällä Ruskeasuolla ole ku Teboili. Teknari on iha eri suunnassa  
tounge.gif

(Sori oli ihan pakko)
sitäpaitsi me hengattiin sielä vielä varmaan puoli tuntia lähdön jälkeen...
biggrin.gif

Kivaa oli vaikka ilma oli kylymä! Kesän toinen jäätelöki tuli syötyä :P

Jäähdytys toimi kiitettävästi tällä reissulla. Mukavasti oli letkalla kuitenkin pituutta ja nätisti pysyi kasassa ainakin Mäntsälään asti.

Ja heti tuli niin kotoinen olo kun Laatukuvat TM odotti jo himassa kun sinne asti pääsi. Kiitokset itsekullekin, ja varsinkin kärkimiehelle.

Terv. hämärämies laatukuvasta nro kakskytjotain

Lähtiskö joku viikonloppuna ajelemaan ja näyttämään reittejä, kun itsellä ei ole vielä hallussa PK-seudun mutkapätkät jne.?  
062802moto_prv.gif

Ja yksin on tylsä kruisailla.  
biggrin.gif
Laita tosta oma keskustelu, vaikka otsikolla pk-ajeluseuraa?
Tai jotain... Mä voin ainakin "uhrautua", jos ajoitus täsmää.

Eilispäivänä tuli mittariin lisää 590 kilsaa, tänään oli muksuilla kaiken maailman päättäjäisiä, joten ajeluille ei päässy.

Jeah!

Tosi hyvät mutkat oli taas vetäjän takataskusta kaivettu. Paljon oli tuttuja reittejä, mutta olipas monta ennen ajamatonta pätkää.

Pakko oli jatkaa Paippisen kohdalta kotio kun niin lähellä kerrankin oltiin. Jotain 270 km hujakoilla tuli tälle mittariin.

Pääletka lähti vielä Nikkilän suuntaan ja sieltä ilmeisesti Porvooseen kaffelle?  
omg.gif

Pääletka lähti vielä Nikkilän suuntaan ja sieltä ilmeisesti Porvooseen kaffelle?  
omg.gif
Nope, Riisor hätisti meidät kotiin Nikkilästä.

Kiitos vaan, kivaa oli. Sopivan leppoista kevätvauhtia. Yritin premierille siinä vilkauttaa valoja, että "tuu tästä" kun käännyin Myyraksen suuntaan...eiköhän sieltä Korsonkin kautta päässyt.
Kylmä meinasi loppumatkasta tulla sormille.

Waude oli oiken maireita mutkia tälläkin kertaa ja matkaakin kerty rapiat 300 km (kotoo -> kotiin) eiku lisää ja kiitos veturille ja muillekkin.

Kotona vähän yli 11 - alkaa reitit pidentyä.
Kiitos Riisorille mutkista, hyvät oli. Ja komia on toi mopokin uusissa vaatteissa. Ei oo talven puuhastelut menneet hukkaan.

Ja kiitos peränpitäjille - letkakin pysyi nyt nätisti kasassa.

Mutkamme tänään about 260km Rusalta Nikkilän VB:lle (näyttäpi olevan joku GPS error Myrskylän jälkeen, mutkat menneet aika suoriksi):

dde10aa4089c485eb5c3787fca7744bd.jpg

Ja muutama räpsy

omg.gif
Nope, Riisor hätisti meidät kotiin Nikkilästä.

Kiitos vaan, kivaa oli. Sopivan leppoista kevätvauhtia. Yritin premierille siinä vilkauttaa valoja, että "tuu tästä" kun käännyin Myyraksen suuntaan...eiköhän sieltä Korsonkin kautta päässyt.
Kylmä meinasi loppumatkasta tulla sormille.
Emmää mitään nähny. Putkikatseella vaan kotiin mahd nop
biggrin.gif

Kiitoksia kaikille ajoseurasta. Hauskaa oli ja taas tietää ajaneensa
eek.gif

*LaaTuKuvAt*

Olipa mukavata ja ihanata nähä tutui  
smile_org.gif

Jartsa - kiittttti taas, soot mussukka  
inlove.gif
Inka, sulla tuntuu edelleen olevan homma hanskassa. Mullakin tyypilliseen tapaan leipäläpi levällään, no niin se menee. Jep. Kiva oli taas moikata tuttuja. Reitti näytti hianolta. Pahus kun ei päässy messiin, mutta noi harrastukset (poikien) valitettavasti esti tän lähdön. No kesäkuusta helpottaa, niin sit mukana.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

pääsimpä ajelulle kun tuli lähdettyä "hieman" ajoissa töistä. Kiitos taas ajeluista oli mukava reitti
thumbs-up.gif

Lähtihän se kausi mullakin viimein käyntiin. Ekat kilsat oli ihan lievää hakemista, mut lähtihän se rullaamaan kun mutkille päästiin. Oli jo päässyt unohtumaan miten kivaa tää on, aivan huippua
062802jumpie_prv.gif

Kiitos kaikille osallistuneille, niillekin jotka jättivät syystä tai toisesta leikin kesken
smile_org.gif
Andy ja Wexi missas taas parhaat mutkat kun karkasitte ennen Ridasjärveä..
pftroest.gif

Vmatille erityiskiitos eväistä ja toiselle Matille perän valvonnasta. En tiedä onko mun vauhti laskenut vai muiden noussut, mutta ei tota 40+ pyörän (laskiko kukaan?) letkaa saanut venymään mitenkään
tounge.gif
Loistavaa toimintaa kaikin puolin itse kultakin. Jatketaan samaan malliin ensi torstaina pk-helatorstain merkeissä. Lisää infoa viimeistään alkuviikosta. Lähtö on joka tapauksessa huomattavasti aikaisemmin ja reitillä mittaa hieman enemmän.

Tehän ootte käyny taas meillä päiten.
Ja mä jouduin taas olee koulussa. byäää  
bawling.gif

Nooh, ehkä ens helatorstai tai sit ehkä viimeistään kuukauden päästä kun pääsen taas pois koulunpenkiltä
smile_org.gif

*kiroileepi* Myöhästyin Ruskeasuolta 12 min. Ee voe mittää. Ajelin sit itekseni pari tuntia. Olisin varmaan nyt nääntyneenä jossain Porvoon erämailla, ellei puhelimessa olis riittänyt virtaa soittaa reittiapua.
Ei ihme että myöhästyit, kun ei meillä täällä Ruskeasuolla ole ku Teboili. Teknari on iha eri suunnassa  
tounge.gif

(Sori oli ihan pakko)
Eih! Kun mä kirjoitin tuon, ajattelin vielä et nyt en varmana kirjoita väärin. Siis Ruskeasannassa mä kävin.  
biggrin.gif
 Näkyi muutama hajapyörä enää pihalla, kun ohi päristelin. Oletin että ovat ilman muuta jo lähteneet, joten jatkoin eteenpäin.  
nixweiss.gif

tounge.gif

(Sori oli ihan pakko)
Eih! Kun mä kirjoitin tuon, ajattelin vielä et nyt en varmana kirjoita väärin. Siis Ruskeasannassa mä kävin.  
biggrin.gif
 Näkyi muutama hajapyörä enää pihalla, kun ohi päristelin. Oletin että ovat ilman muuta jo lähteneet, joten jatkoin eteenpäin.  
nixweiss.gif
Jos tulee vähän myöhässä, niin kannattaa lähteä yrittämään letkaa kiinni siitä suunnasta, johon samalta starttipaikalta on ennen lähdetty, joskus letka saattaa jopa löytyä
smile_org.gif

Tai sitten katotte latitudesta missä esim. mä olen menossa ja otatte kiinni
smile_org.gif

ps. privaan voi heittää osoitteen johon laitan em. kutsua

Loistavaa toimintaa kaikin puolin itse kultakin. Jatketaan samaan malliin ensi torstaina pk-helatorstain merkeissä. Lisää infoa viimeistään alkuviikosta. Lähtö on joka tapauksessa huomattavasti aikaisemmin ja reitillä mittaa hieman enemmän.
Jaa että lisää pituutta, itse kotona klo 23 pintaan ja kilsoja kaikkineen hieman yli 370km kotoa - kotiin.  
tounge.gif

Kiitokset vaan riisorille vedosta niin hyvien mutkapätkien
062802jumpie_prv.gif
ja myös perunapellon (vai oliko se ollut joskus tie  
crazy.gif
), onneksi se reikätie oli suht lyhyt.

Kiitokset myös Masalle loppupätkän vedosta ja vmatille seurasta  
062802moto_prv.gif

Toinen vaihtoehto on, että ilmoitetaan etukäteen mihin päin on tarkoitus ajella,ja kurvailee matkalla mukaan  
idea3.gif
.

Kiitosta porukoille, letka pysyi hyvin kasassa. Tosi hyvä reitti oli, tuolla Mäntsälästä eteenpäin ei ole viime aikoina tullut käytyä. Nopeusrajoituskin saavutettiin ajoittain.
tounge.gif

Toinen vaihtoehto on, että ilmoitetaan etukäteen mihin päin on tarkoitus ajella,ja kurvailee matkalla mukaan  
idea3.gif
.
Ei tule tapahtumaan.. Ai miksikö?

Vaikka eilenkin tuli posliineja vastaan eikä meidän ajossa ollut mitään huomauttamisen aihetta, niin en silti halua niitä joka puskaan kyttäämään. Reitti kerrotaan siis jatkossakin vasta lähtöpaikalla - jos silloinkaan
smile_org.gif

Back