• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK 14.5 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
näyttää siltä pahasti että pomo ei päästä tällä kertaa meikäläistä pk ajeluihin  
nixweiss.gif

noh  
062802moto_prv.gif
siellä minunkin puolesta

Vahva ehkä. Kerrankin ois edes lähtö sellaisesta paikasta jonne ehtis ajoissa duunin jälkeen
smile_org.gif

Pitää katsoa jos Shellillä tulisi käymään, mutta mihinkään hitaaseen letkaan mua ei kirveelläkään saa, kerran koettua ja se oli yhtä kuolemaa...

Vinkki luonnonkauneudesta pitävältä kaveriltani hetki sitten: Tuusulantielläkin on kevät ja sinivuokot kukkii paraikaa.

Tulihan hannattua ajelut, join sentään yhden batteryn ja kaksi kaakaoo...
smile_org.gif

Nyt kotona ja putki vaihdettu taas...
thumbs-up.gif

Juu, mä hannasin kanssa, kaakaolla poikkesin ja suuta soittamassa. Sen verran oli kylmä ja kilsoja oli jo tälle päivälle alla 270, joten painelin kotiin lämmittelemään. Tunto on palannut sormen päihin
062802jumpie_prv.gif
..

Joo ei sitä viittiny lähtee ajeleen ilman toista hanskaa, tuli sen verran kylmä jo matkalla nurmijärvi - shell. Kaakaolla kuitenkin poikkesin, tulipahan tuttujaki taas nähtyä. Jos sitä sais tän kipsin poies jo 2viikon päästä ja pääsis kunnolla
062802moto_prv.gif

*kiroileepi* Myöhästyin Ruskeasuolta 12 min. Ee voe mittää. Ajelin sit itekseni pari tuntia. Olisin varmaan nyt nääntyneenä jossain Porvoon erämailla, ellei puhelimessa olis riittänyt virtaa soittaa reittiapua.

Lähtiskö joku viikonloppuna ajelemaan ja näyttämään reittejä, kun itsellä ei ole vielä hallussa PK-seudun mutkapätkät jne.?
062802moto_prv.gif

Ja yksin on tylsä kruisailla.
biggrin.gif

*kiroileepi* Myöhästyin Ruskeasuolta 12 min. Ee voe mittää. Ajelin sit itekseni pari tuntia. Olisin varmaan nyt nääntyneenä jossain Porvoon erämailla, ellei puhelimessa olis riittänyt virtaa soittaa reittiapua.
Ei ihme että myöhästyit, kun ei meillä täällä Ruskeasuolla ole ku Teboili. Teknari on iha eri suunnassa
tounge.gif

(Sori oli ihan pakko)

Ei ihme että myöhästyit, kun ei meillä täällä Ruskeasuolla ole ku Teboili. Teknari on iha eri suunnassa  
tounge.gif
Tämän sain huomata joskus 2003 kun piti kaverit treffata Rusan Shellillä. Mulle Rusa on aina ollut vain Ruskeasuo, mä mistään Ruskeasannasta mitään tienny. Siellä sitten TB:n pihasta rupesin soittelemaan että missä täällä Shelli oikeen on, oli pojilla (taas) hauskaa...

Back