Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elä ny jaksa... Meet sinne toiseks vaikka niin etköhän säkin vauhteihin pääse...voisin hyvin lähteäkin mut jos mopoja on 50 niin se on sellasta paraatiajoa et mulla jää kahviin.
Onks sulla kamera matkassa?? Saatais taas niitä laatukuveja.pitäisköhän yllättää reino ja tulla juomaan kahvi....
Ja jos se pyörästä on kiinni, niin vaihdetaan kulkupelejä, aja sä kymppikawaa, niin mä voin kurvailla leppoisasti gs:lläJahas, lähdette sitten käytännössä takapihalta...
Vaan ei taida tähän luotiletkaan edelleenkään uskaltaa![]()
Kohta, kohta....Keli senkun paranee..Voisko jo olla torstai..![]()
![]()
Vaikuttaa nyt ihan siltä että jonkun kingi on nyt kasassa ja valmis näytille suurelle yleisölle, vaiKeli senkun paranee..Voisko jo olla torstai..![]()
![]()
Ei ole pyörästä kiinni vaan miehestäJa jos se pyörästä on kiinni, niin vaihdetaan kulkupelejä, aja sä kymppikawaa, niin mä voin kurvailla leppoisasti gs:llä![]()
Nyt täytyy korjata hieman ettei jää kaikkein heikoimmille kirjoituksestani mieleen "kaahaminen" mitä en edes kirjoituksessani sanallakaan maininnut.Elä ny jaksa... Meet sinne toiseks vaikka niin etköhän säkin vauhteihin pääse...voisin hyvin lähteäkin mut jos mopoja on 50 niin se on sellasta paraatiajoa et mulla jää kahviin.![]()
Ei tiedä vielä, katsotaan huomenna klo 17:59Mihin päin olis tarkoitus mutkitella?
Mikäköhän mahtaa olla "ihmevaraus"?Sää- ja ihmevarauksella läsnä!
... Ja toivottavasti letkan etu- ja takapää ei tällä kertaa karkaa.![]()
Jollei ihmeitä tapahduMikäköhän mahtaa olla "ihmevaraus"?Sää- ja ihmevarauksella läsnä!
... Ja toivottavasti letkan etu- ja takapää ei tällä kertaa karkaa.![]()
![]()