Homma haiskahtaa aina kun jonkun pitää hakea mainosta tuotteilleen...
Ymmärrän joka sanasi, mutta olen ihan täysin eri mieltä.
Noista sinun elkeistäsi voisi helposti päätellä, että pyydystäisit edelleenkin ruokasi juoksemalla (se ainoa alkuperäinen keino vissiinkin) ellei muut olisi näkemässä. Ilmeisesti olet syönyt jäätelöäkin .. nykyajan kotkotuksia sekin. Tupakki tuli Juorooppaan Kolumbuksen tuomana, joten sekin on jokin nykyajan kotkotus. Sähkövalotkin ovat ihan käteviä .. kokeilisit. Kyllä asia on ihan oikeasti niin, että aika hiljalleen ajelee ”telttailujen” ohitse (intiaanitkin asuvat nykyään kivitaloissa) ja ihan oikeasti .. ei se telttailu niiiin helvetin mukava tapa kuitenkaan ole .. halpaa ehkä ja mahdollista, mutta ei kivaa eikä vaikuta arvostukseen ainakaan positiivisesti. Se, että joku ei tunne pyöränsä muttereita, niin niitä on ihan taatusti yli puolet kaikista motoristeista. Autokin alkaa olla sellainen vekotin, että kun konepellin alle vilkaisee, niin siitä ei ymmärrä hevon huitua saatikka, että sille pystyisi jotain tekemään. MP:t ilmoittavat nykyään jonkun virhekoodin ja sillekään ei pysty sen enempää kotikonstein tekemään. Poljettavia Singerin ompelukoneita ei enää käytetä ja se on hyvä se .. ne ovat oikeasti mennyttä maailmaa ja elämää..
Jospa sinäkin saapuisit tälle 2000 luvulle. Miksi kärvistellä, kun hommat hoituvat ihan kivasti muutenkin.
Motorismissa on kuitenkin ihan eniten kyse asenteesta eikä kärsimysten määrästä tai siitä osaako joku purkaa ja koota mikroelektroniikkaa ja komponentteja moottoripyörässään. Itse asiassa sekään ei kauheasti kiinnosta kuka maksaa mopon. Tarkemmin kun mietin, niin en muista koskaan edes kysyneeni keltään, että mistä sait rahat vai varastitko .. eikä tuo minulle kuulukaan tipan vertaa. Jos joku on löytänyt sponsorin, niin sehän hiton hyvä juttu sille ja kateellisuus on vain eräs vi*utuksen ilmentymä .. ääääh .. ei viitsi .. menee vain päivät hukkaan pähkäillessä toisten asioita, kun niihin en kuitenkaan pysty vaikuttamaan eikä toden totta edes tarvitsekaan.
Asia on myöskin niin, että ihmisissä arvostan ihan kaikkein eniten sitä ihmistä itseään enkä sitä mihin rytkyihin se on pukeutunut - onko justiinsa Lewikset vai ei tai onko kypärä ihan uusi tai jopa viimevuotinen. Eikä minua oikeasti huolestuta kuin se, JOS se alkaa kehuskella kuinka paljon se pystyy ryyppäämään viinaa .. sillä se jos mikään on alkoholiongelman varma merkki. Kohtuus siinäkin (olen paraskin sanomaan). Suomalaisille sauna on tässäkin mielessä hieno paikka, johon ei kaikkia ”ompelukoneita” oteta mukaan ja kalliit ja/tai ”oikeanlaiset” rytkytkin jätetään naulakkoon ja ihmiset ovat ikään kuin paljaimmillaan siellä .. omana pelkkänä itsenään.
Kolmannekseen .. Evan edustama pyörämerkki ei faktaalisesti tule tuosta paremmaksi eikä huonommaksi .. ei itseisarvollisesti eikä suhteessa muihin pyöriin.
Mutta juu .. en yritä käännyttää ketään .. edes sinua .. jokaisella on oikeus omiin vääriin mielipiteisiinsä.
Rock ..