Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

juu-zo sanoi:Kyselen näin alustavasti miten helposti moottoripyörät menevät lunastukseen. Eli poliisisetä soitteli viime yönä että minun pyörä ei ole varmaan sille kuuluvalla paikalla tällä hetkellä. Oli lähtenyt partiota karkuun länsi koivukylässä ja kipannut pyörän tuusulan. Virtalukko hajalla jne. Pyörähän oli kotipihassa myös rattilukossa joten sekin hajoitettu. En ole pyörää vielä itse nähnyt, mutta kippauksessa on varmasti hajonnut muutakin koska ilmeisesti takaa-ajossa on vauhtia ollut. Pyörähän on suht vanha -03 vuoden zx-6r, joten epäilisin että pyörä on vakuutusyhtiönkin mielestä lunastuskunnossa. Onko jollekin käynyt samankaltaista valitettavaa tilannetta ja osaisi sanoa menettelystä? Osakasko pyörässä toki on mikä korvaa varkaustapaukset.
juu-zo sanoi:Kyselen näin alustavasti miten helposti moottoripyörät menevät lunastukseen. Eli poliisisetä soitteli viime yönä että minun pyörä ei ole varmaan sille kuuluvalla paikalla tällä hetkellä. Oli lähtenyt partiota karkuun länsi koivukylässä ja kipannut pyörän tuusulan. Virtalukko hajalla jne. Pyörähän oli kotipihassa myös rattilukossa joten sekin hajoitettu. En ole pyörää vielä itse nähnyt, mutta kippauksessa on varmasti hajonnut muutakin koska ilmeisesti takaa-ajossa on vauhtia ollut. Pyörähän on suht vanha -03 vuoden zx-6r, joten epäilisin että pyörä on vakuutusyhtiönkin mielestä lunastuskunnossa. Onko jollekin käynyt samankaltaista valitettavaa tilannetta ja osaisi sanoa menettelystä? Osakasko pyörässä toki on mikä korvaa varkaustapaukset.
jos on popissa ,niin todennäköisesti sanovat että ollut kolarissa ei korvausta kun ei pysty näyttämään toteen mikä tullut varkauksesta ,näin meillä vaikka kasko .juu-zo sanoi:Kyselen näin alustavasti miten helposti moottoripyörät menevät lunastukseen. Eli poliisisetä soitteli viime yönä että minun pyörä ei ole varmaan sille kuuluvalla paikalla tällä hetkellä. Oli lähtenyt partiota karkuun länsi koivukylässä ja kipannut pyörän tuusulan. Virtalukko hajalla jne. Pyörähän oli kotipihassa myös rattilukossa joten sekin hajoitettu. En ole pyörää vielä itse nähnyt, mutta kippauksessa on varmasti hajonnut muutakin koska ilmeisesti takaa-ajossa on vauhtia ollut. Pyörähän on suht vanha -03 vuoden zx-6r, joten epäilisin että pyörä on vakuutusyhtiönkin mielestä lunastuskunnossa. Onko jollekin käynyt samankaltaista valitettavaa tilannetta ja osaisi sanoa menettelystä? Osakasko pyörässä toki on mikä korvaa varkaustapaukset.

Pitkiss sanoi:Mulla on ollut bilteman momenttiavaimet nyt useamman vuoden käytössä. Pienempi muistaakseni 3-20nm ja isompi 20-210nm 10v takuulla ja mukana tulee kalibrointitodistus. Taisi tuo isompi malli olla jossain TM testissäkin ja sai viisi tähteä. Omiin olen ollut erittäin tyytyväinen. Omasta mielestä hinta- laatusuhde kohdillaan[emoji106]
lario sanoi:Miula taitaa olla vastaavat 1/4 ja 1/2.
Sen olen käytössä oppinut, että ensin pitää asetettu arvo jostain syystä "napsauttaa" esim. ruuvipenkissä ennen kuin siihen momenttiavaimeen voi täysin luottaa.
lario sanoi:Miula taitaa olla vastaavat 1/4 ja 1/2.
Sen olen käytössä oppinut, että ensin pitää asetettu arvo jostain syystä "napsauttaa" esim. ruuvipenkissä ennen kuin siihen momenttiavaimeen voi täysin luottaa.
Rekkamasa sanoi:Omani olen ostanut muistaakseni k raudasta mutta siinä sanottiin käyttöohjeissa että avain pitää silloin tällöin voidella sisältä siten että momentti käännetään likelle minimiä ja sitten naksutellaan sitä esim ruuvipenkissä joitain kertoja eri asennoissa. Sielä on öljyä sielä varren sisällä valmiina mutta nyt olen toisinaan tiputtanut tippakannulla muutaman pisaran lisää varren keskellä olevasta tulpatusta reiästä kun sillä on jo ikää varmaan kohta 10v.
henkka 71 sanoi:jos on popissa ,niin todennäköisesti sanovat että ollut kolarissa ei korvausta kun ei pysty näyttämään toteen mikä tullut varkauksesta ,näin meillä vaikka kasko .![]()