Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koheltaja sanoi:Mä olen korvannut DOT4:en DOT5.1:llä koska siinä on korkeampi kiehumispiste. Sorapyörässä on joskus takajarru mennyt pehmeäksi 4:lla mutta 5.1:llä ei vielä kertaakaan. TRW DOT5.1:stä olen käyttänyt viime vuodet.
finn sanoi:Kyllä uskoisin, että löytyy. Kysy esim. Stormilta.
Vklnuppi sanoi:Kysytty ja ei valitettavasti ollut. Pistin sitten Ebaysta tilaukseen. Tuota "prikkaa" ei tule mukana mutta uskoisin pystyväni sen itse tekemään vaikka metallinmuokkaukseen tarkoitettuja työkaluja on tasan yksi; rälläkkä.
Noniin, vihdoin tuli osat postissa ja pääsin iskemään paikalleen... kävi molemmat mitä yhdessä arveltiin: holkki oli millin lyhyt MUTTA myöskin toinen laakeri oli milliä vaille pohjassa... tämä tuli todennettua ku sattu olee vanne mukana ku kävin huoltoliikkeessä ni huollon kaveriki ku ensin napautti sitä ni ei menny yhtään syvemmälle ja kuului kimeä ääni (eli se ääni kun se olis pohjassa)... sit pienen ihmettelyn jälkeen se pamautti oikeen kunnolla ni se meni millin syvemmälle ja istui normisti paikalleen.... se mikä sen millin vastahankaan aiheutti, on hämäränpeitossa. kiviä siellä ei ollut tai roskaa...gini sanoi:Sori jos mennyt ohi, mutta miten siinä PrivateeRin takalaakeri/keskiholkki hommelissa lopulta kävi, oliko uusi holkki pidempi kuin vanha?
JMH sanoi:Lähtiskö se ihan käsin/ varovasti koneellisesti hiomalla pois?
Mikäli sen jälkeen pesän tiukkuus arveluttaa, niin laakerilukitetta väliin.
Eka paniikki-idea.
Koneistamolla onnistuu varmasti.
PrivateeR sanoi:Minkäs kokoinen sen laakeripesän tulee olla suhteessa laakerin leveyteen? Onko se tyyliin 0,1mm kapeampi, vai onko se ihan just tarkalleen samankokoinen?
PrivateeR sanoi:Onko laakeripesä mahdollista jossain sorvauttaa oikeisiin mittoihin jotta sais laakerit mahtumaan pesään? Vai onko vanne kerrasta kelvoton?
PrivateeR sanoi:Mjaahas.... Nyt sit ku vihdoinki sain väliholkin tohon mun ostamaan cebarin kakkosvanteeseen, ni sain todeta että miksi se edellinen omistaja todennäköisesti myi sen... On meinaan kromatessaan kromannu sit muutaman kymmenesosamillin myös laakeripesän sisälle... ei mee mitenkään laakeri sisään pesään... Mut eihä se tietenkää sitä myynti-ilmoituksessa maininnut koska eihän hän mitenkään sitä ole voinut huomata...
Mutta joo, kysymys : Onko laakeripesä mahdollista jossain sorvauttaa oikeisiin mittoihin jotta sais laakerit mahtumaan pesään? Vai onko vanne kerrasta kelvoton?