tumb1 sanoi:
Onkohan toi hinta parille ? Kun ei tuolla takapukilla ole minkäänlaista virkaa meikäläiselle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tumb1 sanoi:
Peltsii sanoi:Mistä pukki ducati 1098:iin, joka nostaisi t-palasta etupään ilmaan ? Eli siis sillain, että saa etuiskarit irti.
Taitaa olla. Mutta tässä pelkkä etupään nostaja! http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=106Peltsii sanoi:Onkohan toi hinta parille ? Kun ei tuolla takapukilla ole minkäänlaista virkaa meikäläiselle..
rikugien sanoi:Miten pitkään käytännössä kaasareiden synkkauksessa voi allekirjoituksen pyöriä käyttää 1700 kierroksella, ettei moottori kuumu liikaa?
JMH sanoi:Vaihtanu Ducatiin?
Eikö ihan Motonetin autopukilla saa koneen pohjasta ilmaan? Näin ainakin fiiatti nousee.
Peltsii sanoi:Joo mä vaihdoin tossa kesäkuussa Ducati leiriin. Kyllähän se varmasti noin nousisi, mutta vähän aina karsastanut nostaa öljypohjasta. Ilmeisesti se sitten kestää ??![]()
Hirsa sanoi:Tulipa tuossa ensimmäistä kertaa tehtyä kytkinremppaa moottoripyörään, ja kysyisinkin että onko ihan normaalia että uusien levyjen kanssa laite on vaihde silmässä ja kytkin pohjassa melkoisen raskas työnnellä eli kytkin ei irroita kunnolla? Ja huom, tämä siis vielä ennen kuin pyörä on ollut rempan jälkeen käynnissä kertaakaan, ei ole käytetty uusilla levyillä ja öljyillä lämpimäksi kertaakaan vielä.
Öljykylvyssä levyjä ei tullut pidettyä ennen vaihtoa, mutta öljyä tuli levyihin siveltyä asentaessa.
Normaalia vai meneekö remppa vielä uusiksi?![]()

sam_u sanoi:Minkälainen homma olisi laittaa latauksen merkkivalo tuohon hornettiin, kun ovat unohtaneet sellaisen tehtaalla asentaa?
TwinTenox sanoi:Nopea pieni kysymys.
Toimiiko BMW K1200S:n canväylät Ctek Multi XS 3600 älylaturin kanssa? Eli minulla on piuha valmiina - sopii siis 12V ulosottoon Bemarissa toinen pää ja Ctekkiin toinen pää. Voinko ladata akkua tuota kautta, vai sammuttaako can systeemi tuon latauksen hetken päästä?
On tietenkin väylässä, ja kyseinen pistoke on suunniteltu niin että sitä kautta saa akkua ladattua, eli väylä pysyy auki kun laturi on kytkettynä. Mulla toimi XS3600 ja F800ST hyvin yhteen.TwinTenox sanoi:Nopea pieni kysymys.
Toimiiko BMW K1200S:n canväylät Ctek Multi XS 3600 älylaturin kanssa? Eli minulla on piuha valmiina - sopii siis 12V ulosottoon Bemarissa toinen pää ja Ctekkiin toinen pää. Voinko ladata akkua tuota kautta, vai sammuttaako can systeemi tuon latauksen hetken päästä?