Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rekkamasa sanoi:Sen verran sain tuolta volvofoorumin puolelta kans selville että tossa keskielektrodin kärjessä pitäs olla sellanen piikki joka on lähteny mäjelle joka tikustaPosseja aattelin itte kun niitä on moponetissä saatavilla. Son taas 75eur kitoos...

Rekkamasa sanoi:Herää vaan kysymys mistä kaikesta muusta mulle on puhuttu paskaa tota ostaessa![]()
Rekkamasa sanoi:Uuet pössin yrttibitumi tulitikut asenneltu, momenttiavain ei mee 30nm alemmas niin laitoin siihen, tuntu et jäi ihan näppikireelle
Tulille ku palamun alta, rrrreippaasti parempi kaasunvaste, selkeesti enempi vääntöä, huomattavasti parempi kiihtyvyys, tyhjäkäynti ei enää pompi yhtään ja muutenkin niin hiljainen ettei meinaa kuulla onko se käynnissä ollenkaan. Oli vedetty ne vanhat tulpat näköjään sit ihan loppuun asti!
Herää vaan kysymys mistä kaikesta muusta mulle on puhuttu paskaa tota ostaessa![]()

Rekkamasa sanoi:(yks ainoita jotka edes suostu ottaa spider alfaa vaihdossa)
Olisi ikävää vaihtaa nokkaketju ja kasata pyörä todetakseen, että kansipahvi tai jokin muu jäähdytysjärjestelmän komponentti on mennyt..
JuSu1978 sanoi:Hondan moottoriöljyt??? Itse opin kantapään kautta kymmenisen vuotta sitten, että Hondaan (cbr, vfr) ei kannattanut tarjota muuta kuin Hondan omaa öljyä. Ja jossain vaiheessa sitä ei saanut mistään ja taas vuoden-parin päästä sai.
Mikä tilanne nykyään? Kaveria varten kyselen...
Hoppana sanoi:Kun painaa etusivulla olevaa uusimmat viestit boksissa olevaa ketjua, niin miten sen sais menemään suoraan ketjun viimeiseen viestiin?
Nyt menee joka kerta viestiketjun ensimmäiseen viestiin, joka on ärsyttävää!![]()
Goofy S sanoi:Ominaisuus toimii jäsenillä, ei muilla.
Muistankohan oikein...