tumb1 sanoi:Ristus. Kaikkee ne keksii.
Muitakin ehdotuksia kuin saippuakuplatikku otetaan vastaan![]()
Ei kannata lisää huudella, kun sulla on jo oikea vastaus. Eikä se oo toi saippuakuplatikku...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tumb1 sanoi:Ristus. Kaikkee ne keksii.
Muitakin ehdotuksia kuin saippuakuplatikku otetaan vastaan![]()
Knaku sanoi:Ei kannata lisää huudella, kun sulla on jo oikea vastaus. Eikä se oo toi saippuakuplatikku...![]()
tumb1 sanoi:kiitos!

Knaku sanoi:Tää on siis valistunut arvaus, mutta itse ihmettelin vähän samanlaista puikkoa tuolla gixxun työkalupussin vieressä. Mutta ei sille muutakaan käyttöä liene...Ja sit kun ensimmäisen kerran nostat tankin ylös ja kurottelet työkaluihin, niin huomaat, että ois kiva jos ois jotain millä pitää tää tankki ylhäällä
![]()
Knaku sanoi:Tää on siis valistunut arvaus, mutta itse ihmettelin vähän samanlaista puikkoa tuolla gixxun työkalupussin vieressä. Mutta ei sille muutakaan käyttöä liene...Ja sit kun ensimmäisen kerran nostat tankin ylös ja kurottelet työkaluihin, niin huomaat, että ois kiva jos ois jotain millä pitää tää tankki ylhäällä
![]()
Lahdestahan löytyy nykyään Allrightin myymälä, sieltä ainakin löytyy mainitsemiasi banjopultteja.Rekkamasa sanoi:Kysymys kuuluu mistä (lahden seudulta) uudet? Motonet? Biltema? Hytar? Dunlop-Hiflex? Muu?
Rekkamasa sanoi:Vaihdan pyörääni etujarruletkut mallista crossover malliin kaks suoraa ja tarvitsisin pääsylinteriin tuplabanjopultin sekä toiseen satulaan singlen. En ole vielä tarkistanut mutta tokkopa käyvät ristiin. Kysymys kuuluu mistä (lahden seudulta) uudet? Motonet? Biltema? Hytar? Dunlop-Hiflex? Muu?

nato26 sanoi:Fareclaa tahnamuodossa voisi kokeilla. Sillä oon saanut vähän kaikenlaista pintaa kiiltäväksi, hiilikuituun en ole kokeillut.
Rekkamasa sanoi:Kellään tietoa/kokemusta paljon maksaa jossain kansipajassa tulpankierteen korjaus? Ja eikös se tartte sen jälkeen myös plaanaa kerta on ollu irti?
Edit: soittaja on voittaja. Lahden kansityö 38e kierteen holkitus, 60e kolmemukisen plaanaus.