Juuri tätä hain. Iso kiitos.Batmanninja sanoi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tätä hain. Iso kiitos.Batmanninja sanoi:
Ostin ton pyörän ihan uutena, eikä siihe kukaan mun tietääkseni ole takapäähän mitään virityksiä ropeltanut, joten voitanee olettaa ainakin holkin olevan vakio.1340R86 sanoi:Hiukan ruuvarilla nitkutelemalla molemista päistä jos holkki ei niin siiryy sen vertaa että sisäkoolin reunaan saa vinotain(toisen laakerin vastakisenn reunaan tukien) ruuvailla tms terävällä kulmalla lyötyyn niin kanttaa varutua että löyty jotakin muutakin yllättävää vaikapa vääriä osia, läjäpäin ruostetta,
useita gen 1 ja gen 2 taka sekä etu laakerita irrotellut tuolla konstilla
PrivateeR sanoi:Ja kuten yllä sanoin, olisi suorastaan mahtavaa JOS se sisäkooli näkyisi edes 0,1mm mutta kun ei näy vaikka holkin vetää miten kovaa sivulle. Ja luulisin että tiedän miten se holkki vedetään sivuun koska kilpurin kanssa se sisäkooli tulee samantien näkyviin ku sormella siirtää holkkia sivuun. Tossa busan takavanteessa se holkki ei vain siirry tarpeeksi sivuun jotta sisäkooli näkyisi sen läpi.
PrivateeR sanoi:Kokeilin joo molemmista päistä, mutta sama lopputulos. Siellä tuntuu pienen pieni reunus mutta mulla ei oo niin pitkävartista terävää ruuvaria että pystyisin iskemään tarpeeks viistoon. Mul on tollanen tuurna mut se ei pysy siinä reunassa.
PrivateeR sanoi:Kokeilin joo molemmista päistä, mutta sama lopputulos. Siellä tuntuu pienen pieni reunus mutta mulla ei oo niin pitkävartista terävää ruuvaria että pystyisin iskemään tarpeeks viistoon. Mul on tollanen tuurna mut se ei pysy siinä reunassa.
TA sanoi:Kokeilitko myös toiselta puolelta? Jossain mopossa oli jonkinlainen tuenta sille holkille toisessa reunassa. Piti ottaa ensin toinen puoli mistä antoi holkki myöden sivuun. Niukasti mutta tarpeeksi.
s151669 sanoi:Juu. Oli viimeksi laakeri tosi tiukassa kunnes löysin sen seekerirenkaan. En tiedä onko bussissa tuollaista mutta...
s151669 sanoi:Juu. Oli viimeksi laakeri tosi tiukassa kunnes löysin sen seekerirenkaan. En tiedä onko bussissa tuollaista mutta...

Mulla ei ole noin isoa hylsyä ni ajattelin tehdä niin että kun (jos) saan laakerit pois ni hion vanhan laakerin milliä kapeammaksi ja käytän sitä naputtamaan uuden sisään.Koheltaja sanoi:Laakerin asennuksessa lienee yleisin keino käyttää ulkokehään sopivan kokoista hylsyä tai putkea. Jos vähänkään enemmän tekee laakerivaihtoja niin next level on hankkia asennustyökalut, mulla on vastaava SKF:än sarja käytössä https://www.tooloutlet.fi/fi/Kaikki...eiden++tiivisteiden+asennussarja,+nailon/3673