Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suizaki sanoi:Mites nuo radan muut ominaisuudet?
Eli suihkut, vessat, saunat, sähkö?
Asfalttia siellä vissiiin on videoista päätellen, eli se puoli on kunnossa![]()
Nitrous sanoi:1) Eroaa normaalin radan tilanteesta miten? .
wanico sanoi:1-3) selkein ero on suorien lyhyys. Kaikilla muilla radoilla. Kerkeää hidasryhmäläiset kirkkaasti ohittamaan possuletkan kerralla, mutta tuolla saattaapi tulla sydämentykytyksiä puolin ja toisin.
Esa Lammas sanoi:Meillä on oikeus maksut maksettuamme ja hitaaseen ryhmään ilmottauduamme harjoitella ajamista ilman nopeampiryhmäläisiä.

-Jukkis- sanoi:Khrm, olen aina ollut siinä uskossa että tämä on yhdistystoimintaa, jossa yritetään peittää kulut ja järjestää kaikille kivaa.
Nitrous sanoi:Ne sydämentykytykset on helposti ratkastu mustalla lipulla jos ei ole malttia ajaa ja ohittaa siististi.
Nitrous sanoi:Ja kyllä mun mielestä asiakkaalla on ihan täysi oikeus vaatia järjestävältä taholta laadukasta ja turvallista ratapäivää vaikka tätä vapaaehtoisten voimin voitottomana yhdistystoimintana pyöritetäänkin.

Sitten kun sulle tulee muutama ratapäivä lisää, niin huomaat, ettei ne (järkevät) nopeet kuskit siellä seassa aiheuta sulle mitään ylimääräsiä paineita. Ihan samahan se on, onko kuski sua sekunnin vai kymmenen nopeampi.Esa Lammas sanoi:Minä yhden ratakerran kokemuksella sanon mielipiteeni, oli rata mikä vain ja anteeksi jo etukäteen.
Sinne radalle ei pidä mennä ketään muita hidasryhmäläiset sekaan, kun me olemme aloittelijoita emmekä osaa.
Minä haluaisin maksut maksettuani ja hitaaseen ryhmään ilmottauduttuani harjoitella ajamista ilman nopeampiryhmäläisiä.
Joten te nopeat ajakaa omissa ryhmissänne. EN mikäkään hitaana tule sinne teidän keskinopeeseen lisäjännitystä tuomaan.
Taffu sanoi:Vartin setit ei oikein lämppärikuskille tollein sovi.
wanico sanoi:Sivistä minua miks lämppärijengille olisi huono juttu käydä heittämässä tunnin sisällä vaikka kaksi erillistä 10 rundin settiä?
Varsinkin radalla jolla lämmöt ei ajamalla tahdo jaksaa pysyä riittävän ylhäällä.
Taffu sanoi:Ne renkaat ei ehdi lämmetä siinä 10min aikana.
Taffu sanoi:Ne renkaat ei ehdi lämmetä siinä 10min aikana.
Juutana sanoi:Kuuleman mukaan enemmän tuolla oli ongelmana, ettei eturengas pysynyt lämpimänä nopealla ryhmällä. Mutkat on niin hitaita, eikä kunnon jarrutuksia saa aikaiseksi hitaista vauhdeista tuntemattomalla radalla. Renkaathan on valmiiksi kuumat kun kerran lämppäreistä lähdetään.
Noi vartin setit vaan on MP-tuen päivillä koettu huonoksi ideaksi. Lisäksi kolme ryhmää on kyllä huomattavasti käyttäjäystävällisempi ratkaisu kuin kaksi ryhmää. esim keski- ja hitaan ryhmän yhdistämisen huonot puolet on jo tullut kokeiltua, enkä itse ainakaan suosittele sitä enää millekään päivälle.
Jos etunen jäähtyy kaikilla radoilla ja keleissä, on ehkä syytä miettiä onko alla omaan vauhtiin sopivaa kumia. Kuulostaa aika pirun vaaralliselta.Taffu sanoi:Niin sitä mä meinasinkin, että ku rengas jäähtyy radalla, niin siinä välissä on vain 10min aikaa yrittää saada niitä lämpimiks taasTakasella ei varmaan niin iso ongelma, mutta mulla ainakin ihan sama missä ajan, niin etunen jäähtyy.
Nitrous sanoi:Jos etunen jäähtyy kaikilla radoilla ja keleissä, on ehkä syytä miettiä onko alla omaan vauhtiin sopivaa kumia. Kuulostaa aika pirun vaaralliselta.
Veikkaisin että huomattavalla enemmistöllä nopeen ryhmän kuskeista, ja "kaikilla" keskiryhmän kuskeilla eturengas jäähtyy setin aikana. Edes hellekelikään/quuma rata ei kaikkia auta.Nitrous sanoi:Jos etunen jäähtyy kaikilla radoilla ja keleissä, on ehkä syytä miettiä onko alla omaan vauhtiin sopivaa kumia. Kuulostaa aika pirun vaaralliselta.