• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Peruustuspeili...polkupyörälle/mopolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maRk1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aika hyödytön, mutta saisiko tuosta modattua laitteen, joka näyttää mutkan tai parin taakse?
idea3.gif

Kaikkea sitä onkin...

Vaan eipä pläkkäristä näe taakse kunnolla. Peilien jatkopalat on, harteita ei...  
biggrin.gif

Silti näkee heikosti.

No, mennään kuulolla. En tuota (vielä) ole hankkimassa.
tounge.gif

Mielenkiintoinen ja voisi olla jopa tuohon fillariin sopiva. Monasti liikenteen seassa kun polkupyörällä on liikkeellä niin olisi tarve nähdä taakseen ja jos päätä kääntää niin useasti myös pyörä liikkuu sivusuunnassa jostain syystä silloin.
Ei vaan saisi paljoa maksaa. Nyt tietenkin joku sanoo että saahan siihen tavallisia peilejäkin, mutta muutaman olen jo hajoittanut ja kyllä kilpapyörään on aika vaikea sovittaa varrellista peiliä. Jollain näin kyllä kypärän lipassa peilin, mutta en ole löytänyt myyntpaikkaa ja epäilen riittääkö mun näkötarkkuuteni siihen.

Upea on, miten lienee olen tullut vuosikymmeniä toimeen ilman tätä. Toihan mahtuu kätevästi stongaan kii kahvimukinpidikkeen ja vaginaattorin väliin.
talktohand.gif
talktohand.gif

se mikä taakse jää se olkoon, minkä edessä nään se tulkoon..
cool.gif
(niinkubanukuski)

Back