Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ostin juuri -06 mallin FJR:n käytettynä. 200 km/h vauhdissa perä alkaa ns. ajelehtimaan. Renkaat on juuri vaihdettu 12500km jälkeen. Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Sikäli kumma mulla on -92 FJ1200 alkuperäsellä alustalla, ajettu tosin alle satku (kai) ja eukon kanssa käydään joka kesä (nyt kuudetta kertaa tolla pyörällä) euroopassa. Aina oon ajellu osan matkaa 190 -210 km/h eikä ikinä oo ollu minkäänlaista woblaa tai muuta, matkassa meiän kahen lisäksi 44 l takakappa ja jammun omat sivulaukut, ilmeisesti Saksassa laitetut Krauserin oloset laukut. Takan oon pitäny kyllä kolmee kiloo painetta.