• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Perä ajelehtii kovassa vauhdissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin juuri -06 mallin FJR:n käytettynä. 200 km/h vauhdissa perä alkaa ns. ajelehtimaan. Renkaat on juuri vaihdettu 12500km jälkeen. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Tuu ajamaan mun 600cc diversionilla, niin FJR tuntuu junalta sen jälkeen
tounge.gif
vai voikohan noista kahta samassa lauseessa mainitakkaan?
biggrin.gif

Sikäli kumma mulla on -92 FJ1200 alkuperäsellä alustalla, ajettu tosin alle satku (kai) ja eukon kanssa käydään joka kesä (nyt kuudetta kertaa tolla pyörällä) euroopassa. Aina oon ajellu osan matkaa 190 -210 km/h eikä ikinä oo ollu minkäänlaista woblaa tai muuta, matkassa meiän kahen lisäksi 44 l takakappa ja jammun omat sivulaukut, ilmeisesti Saksassa laitetut Krauserin oloset laukut. Takan oon pitäny kyllä kolmee kiloo painetta.
Heitäppä se emäntä pois siitä välistä ja nykäse samat nopeudet... johan tulee enemmän tekemistä.  
wink.gif
Näin on,ainaskin mulla
smile_org.gif

Back