Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multa löytyy tuo kyseinen setti hyllystä+vaijerit johon noi sokat saa kiinni.Mutterilla on mullakin, mut noi olis kätevät.
15 USD tuolla
Mut postit on 40USD.
Jostain jos löytys läheltä....
Tuo penkkihän on selkeästi niin hyvä istua että kaikki taparikolliset haluavat sellaisen nojatuolinsa korvikkeeksiSe tapin maksimi mitta on vähän yli 3cm prikkan kanssa. Tämä mitta on siihen lukitus kuulaan asti. Siinä prikassa on kumipehmuste alapuolella.
Ainoa huonopuoli on se, että penkki voi kadota varkaitten mukaan![]()
Eipä kestä kiitellä, hyvä että olet niihin tyytyväinen....Kiitos Pahkikselle nyt on lukot kiinni ja ihan kivasti näyttäis toimivan.
Tekemällä itse ihan tavallisesta pultista joka ei ole kierteytetty loppuun asti. Katkaisee sitten pultin sopivasta kohtaa ja sitten poraa reiän siihen ja laitaa sokan vaikka siimalla kiinni.Mistähän tollaset löytys sopuhintaan?
Jep. Tekaisin juuri tuollaiset mun ratavessaan.Tekemällä itse ihan tavallisesta pultista joka ei ole kierteytetty loppuun asti. Katkaisee sitten pultin sopivasta kohtaa ja sitten poraa reiän siihen ja laitaa sokan vaikka siimalla kiinni.Mistähän tollaset löytys sopuhintaan?
Ja lopputulos toimii kuin nuo kaupallisetkin![]()
Vanhahko topikki mutta herätellään silti...