GuessWho
Mopoton ja veneetön mies
Koheltaja sanoi:Ihanko ite, Moottoripyöräilyn_tuki_ry, kirjoitit tuon tekstin vai oliko teillä suurempikin työryhmä miettimässä kirjoitusta
Kyllä olet mun osalta erinomaisen väärässä tässä kyseenalaistamis asiassa. Tein kysymyksen johon tuli mitä ihmeellisimpiä vastauksia mutta ei yhtään suoraa vastausta. Komentoketju on mulle sen verran tuttu asia niin työn kuin harrastusten puolesta että mulla ei ole tarvetta kovin pienin perustein lähteä kritisoimaan tai kyseenalaistamaan toisten päätöksiä.
Kilpailukokemusta, kuten ratakokemusta mulla on useammasta luokasta muutaman vuosikymmenen ajan, niin hiekalla kun asfaltilla. Näissä olen tottunut noudattamaan niitä sääntöjä jotka on säännöissä määrätty, jos joku asia on askarruttanut niin olen ollut käsi pystyssä kysymässä tarkennusta asiaan, aivan kuten täällä täsmennystä peilien teippaamiseen. Missään vaiheessa en mielestäni kyseenalaistanut asiaa, pyysin pelkästään täsmennystä asiaan.
Capiche?
Jukan teksti oli ihan pelkkää asiaa, ja ihan kirjoittajan itsensä näköisessä tekstiasussa

Näissä eri aihealueita käsittelevissä kannanotoissa on ominaista se että vastineet aukeavat varsin nopeasti käsittelemään aihealuetta yleisesti, ja kaikille osoitetussa muodossa. Ei siis tee ollenkaan pahaa oppia ettei saadut vastineet olekkaan enää suoraa dialogia avauksen tehneen kanssa vaan siirtyvät käsittelemään aihetta laajemmin ja yleisemmin vastinetta antavaksi. On turhan egoistista kuvitella että tehtyään avauksen aiheesta kuin aiheesta, kaikki katseet kohdistuisivat vain avaajaan. Meitä on yli 30 tuhatta fooruminkäyttäjää ja mielestäni on vain hyvä ja foorumin idean mukaista että keskustelu avartuu antamaan vastauksia myös avausaiheen viereen, siihen kytköksissä oleviin alueisiin. Löysää nyt hiukan kypäränremmejä ja olentyytyväinen etä sait vastauksen. Ja sen lisäksi paljon muutakin hyödyllistä dataa ratailuun ja sen pelisääntöihin liittyen. Vaikka vanha ratakonkari kertomuksesi mukaan oletkin. Ei muuta kuin peilit teippiin ja näyttämään meille muille kuinka kovaa kokemuksellasi peliäsi käsket. Nähdään radalla.

Nopein hullu jonka olen kuullut kierroaikojansa mainitsevan, ajoi 1.26,x ja muistaakseni jollain vuosituhannen alkupuolen rykkösellä